Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک لسترسیتی از مگوایر به خاطر رفتارهایش پیش از انتقال به منچستریونایتد تمجید کرد. تاریخ انتشار: 02:30 - 28 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۵۶۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جیمز مادیسون هافبک ۲۲ ساله تیم فوتبال لسترسیتی، هری مگوایر هم‌تیمی سابق خود را به خاطر رفتارهایش در تابستان امسال در جریان انتقالش به منچستریونایتد ستود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادیسون در این خصوص اظهار داشت: اعمال و رفتاری که مگوایر در جریان هیجانات نقل‌وانتقالات از خود نشان داد فوق‌العاده بود و این می‌تواند برای هر بازیکنی الگو باشد.

وی افزود: مگوایر هر روز در تمرینات منظم حضور داشت و مثل همیشه تمرین می‌کرد. او در بازی‌های پیش فصل عالی بازی کرد و تمرکزش را با وجود گمانه‌زنی‌ها برای رفتن به منچستریونایتد از دست نداد. این رفتارها از یک بازیکن خارق‌العاده است.

هری مگوایر چند هفته پیش در ازای ۸۵ میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست و به گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر لسترسیتی میزان مگوایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد