Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@22:53:02 GMT

سرعت بالای خودرو حامل قاچاق باعث مرگ راننده شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۴۲۴

یک دستگاه خودرو تندرو حامل بار قاچاق پس از عدم توجه به ایست پلیس و افزایش سرعت خود با ترکیدگی لاستیک واژگون و راننده فوت کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روابط عمومی پلیس بوشهر، بعد از ظهر یکشنبه چند دستگاه خودرو تندرو حامل بار قاچاق بدون توجه به دستور ایست واحد گشت انتظامی پاسگاه کلمه از توابع شهرستان دشتستان با سرعت زیاد به راه خود ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای طرح مهار، گشت انتظامی پاسگاه بوشکان نیز در سه راهی بوشکان، کلمه، تنگ ارم مستقر می شود.

خودروهای تندرو حامل قاچاق با دیدن گشت پلیس در سه راهی به طرف یک جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر داده که دو دستگاه خودرو بوسیله پلیس متوقف و به پاسگاه کلمه منتقل می شود.

ساعتی بعد دو دستگاه دیگر از این خودروها از جاده خاکی به سمت سه راهی حرکت کرده و بدون توجه به ایست و بازرسی به سرعت از مقابل پلیس رد می شوند.

لاستیک یکی از خودروها دچار ترکیدگی شده و پس از طی مسیری هشت کیلومتری با این وضعیت، خودرو واژگون و راننده فوت می‌کند.

اجرای ایست و بازرسی و برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای قاچاق در پی درخواست های مکرر مردم و با مجوز مقام قضایی بوده است.

از ابتدای سال جاری تا کنون عامل فوت ۳۰ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی خودروهای تندرو حامل قاچاق بوده اند به طوری که رانندگی شتاب زده و پرخطر این خودروها ضمن افزایش ۱۲۰ درصدی تلفات رانندگی استان خطرات جانی و مالی فراوانی برای سایر رانندگان را موجب شده است.

انتشار خبرهای غیر مستند و ناصحیح در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به سمت این خودور کذب است و انتظار داریم شهروندان فهیم تحت تاثیر شایعات و روایت های غیر صحیح و مغرضانه افراد سودجو قرار نگیرند.

تمام تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر در راستای تامین امنیت و آرامش شهروندان بوده و همراهی و مشارکت فعالانه شهروندان در تامین و حفظ امنیت پایدار را قدردان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بوشهر خودرو حامل قاچاق سرعت بالا ترکیدگی لاستیک مرگ راننده ایست بازرسی نامه آملی به یزدی سالار آقاخان آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم نفتکش گریس ۱ حماسه پاوه ولی الله سیف عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران