Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:30:37 GMT

فرهنگسرای رسانه در شهر کرمان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۶۳۱

فرهنگسرای رسانه در شهر کرمان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا لری یکشنبه شب در نشست عمومی شورای شهر کرمان ضمن اشاره به تصویب احداث فرهنگسرای رسانه در شهر کرمان، خواستار سرعت بخشیدن به اجرای آن شد.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی بانوان متشکل از نماینده بانوان نهاد ها و ارگان های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری، دادگستری و نیروی انتظامی در کمیسیون بانوان شورای شهر کرمان با هدف بررسی مسائل، خواسته ها و مشکلات بانوان به زودی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر کرمان هم در نشست عمومی شورا ضمن اشاره به روز ۱۷مرداد «روز خبرنگار»، گفت: خبرنگاران نقش موثری در توسعه جوامع دارند و حساسیت کار و تلاش  آنها برکسی پوشیده نیست.

محمد فرشاد با تاکید بر اینکه خبرنگاری کاری خطیر است که دانش، ذوق، عشق و استعداد زیادی را می طلبد، از تلاش های خبرنگاران  به خصوص خبرنگاران شورای شهر تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: اکنون که عصردیجیتال و عصر گفتگو و صحبت است خبرنگاران می توانند اثر گذار باشند.

وی اضافه کرد: شاید یکی از حرفه هایی در این دوره می تواند در جهت بیان مشکلات جامعه از زبان مردم و انتقال به مسئولان و پیگیر رفع مشکلات و تلاش در راه توسعه کشور کوثر باشد، حرفه خبر نگاری است.

علی اکبر مشرفی عضو شورای شهر کرمان هم در نشست عمومی شورا ضمن تشکر از شهرداری به دلیل برگزاری جشن ها و برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و هنری در نقاط مختلف شهر در دوره زمانی (عید قربان تا غدیر)، از شهردار کرمان خواست با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم و صفر، برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برای این ایام را به شورا ارائه دهند.

 نشست عمومی شورای شهر کرمان شب گذشته با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و رضا دادگر پور معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی و نماینده شهردار کرمان برگزارشد.

تصمیم گیری در مورد تاسیس مرکز پژوهش های شورا، تصویب نهایی آخرین مصوبات کمیسیون ها و بررسی و اخذ تصمیم در مورد چند نامه رسیده به شورا برنامه های در دستور کار شورای شهر بود.

کد خبر 4696213

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر کرمان فرهنگسرای رسانه شهرداری کرمان روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد قرار بود روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شود که این جلسه لغو و برگزاری آن به امروز، ۱۷ اردیبهشت ماه موکول شد، اما حدود یک ساعت قبل از آغاز جلسه علنی، روابط عمومی شورای شهر اعلام کرد که این جلسه نیز لغو شده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در خصوص لغو این جلسه علنی اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورا در مرخصی و سفر هستند اما قرار بود این جلسه با ۱۰ عضو از ۱۵ عضو شورا برگزار شود.

حسن موحدیان افزود: قبل از آغاز جلسه علنی امروز نیز برای یکی از اعضای شورا اتفاقی رخ داد که نمی توانست در جلسه حضور داشته باشد، لذا این جلسه نیز لغو شد.

وی در خصوص ابلاغ نامه تعیین تکلیف وضعیت ادامه فعالیت هاشم دائمی عضو این شورا نیز گفت: فرمانداری نامه ای در این خصوص دریافت کرده اما تا کنون نامه ای به شورای شهر مشهد در خصوص فعالیت و یا عدم فعالیت این عضو ارسال نشده است.

۹ اردیبهشت به نام روز ملی شوراها در کشور نامگذاری شده است. 

در اسفند ۱۴۰۱، هاشم دائمی، یکی از اعضا شورای اسلامی شهر مشهد، با دستور دادستانی از حضور در شورا تعلیق شد.

گفته شده بود علت محکومیت دائمی مربوط به یک پرونده قدیمی پیش از عضویت وی در شورای شهر مشهد بوده است.

با این حال اواخر شهریور پارسال با نامه دادستانی دائمی رفع تعلیق شد.

شورای شهر مشهد ۱۵ عضو دارد.

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا