Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:50:15 GMT

دانش آموزان آموزش های مهارتی را یاد بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۴۷۰۱

دانش آموزان آموزش های مهارتی را یاد بگیرند

اقبال عباسی یکشنبه شب در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر در شهرکرد با اشاره به اهمیت بحث ورزش و تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش گفت: پرورش نیروی انسانی برخوردار از مهارت، عامل توسعه و پیشرفت کشور است و این امر باید در آموزش و پرورش محقق شود.

وی افزود: با گسترش آموزش های مهارتی در کشور بستر رشد و خودکفایی در تولید و سایر عرصه های مرتبط فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ،آموزش های مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر نقش مهمی در صادرات، درآمدزایی، پیشرفت و توسعه کشور و استان ها دارد .

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات و المپیادهای ورزشی در مدارس، اقدامی موثر در راستای ارتقاء سطح سلامت و موفقیت دانش آموزان و استعدادیابی ورزشی است.

عباسی افزود: مسابقات ورزش دانش آموزی  در ارتقاء سلامت و تمایل به انجام فعالیت های ورزشی در بین دانش آموزان را افزایش می دهد و زمینه ساز افزایش روحیه تعامل و همکاری بین دانش آموزان میشود.

وی با اشاره به اینکه توسعه هر بخشی از کشور نیاز به توسعه زیرساخت های لازم دارد، اظهار داشت: زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع می شود که توجه به ورزش دانش آموزی دارای اهمیت ویژه است.

به گفته وی ، باید در کنار توجه و توسعه تعلیم و تربیت، به بحث ورزش دانش آموزان نیز توجه شود تا از طریق دیپلماسی ورزشی هم که شده فرهنگ و تمدن ایرانی را به همه دنیا صادر کنیم.

وی به موقعیت آب و هوایی و ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در استان برای برگزاری مسابقات ورزشی به خصوص ورزش دانش آموزی تاکید کرد و گفت: مردم استان در مهمان نوازی زبانزد هستند و امید است که این دوره از مسابقات با کمترین کاستی و نقصان در استان برگزار شود و این استان میزبان خوبی مانند سال های گذشته برای دانش آموزان و قهرمان و همراهانشان باشند.

به گزارش ایرنا، سی امین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر کشور از ۲۶ تا ۳۰ مردادماه در ۳ رشته شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک در مطقع متوسطه اول در حال برگزاری است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری ورزشی مدارس دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود