Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان شامگاه یکشنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت استان ، افزود: موضوع سرقت یکی از ناهنجاری های اجتماعی است که علل آن جهت پیشگیری باید مورد توجه و دقت قرارگیرد و متناسب با آن در استان سیاستگذاری شود.

عباس میرزاد تصریح کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم لازم است به موضوع آموزش و آگاهی بخشی مردم اهمیت داد و با استفاده از روش های نوین و تاثیرگذار نسبت به آگاه سازی عمومی و کاهش آسیب ها اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازمه پیشگیری از سرقت در جامعه ، هم اندیشی و تلاش مضاعف تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی استان و تمهیدات لازم پلیس در جهت کشف سریع، دقیق و علمی جرم است.

میرزاد عدم رعایت برخی از اصول حفاظتی را در وقوع سرقت ها موثر دانست و خواستار اجرای برخی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه توسط عموم مردم در راستای مقابله با سرقت و دستبرد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت آسیب شناسی و تعیین علل و عوامل اصلی در وقوع جرم به ویژه وقوع سرقت ها از اماکن و در سطوح مختلف شهری و روستاها و ارائه راهکارهای پیشگیری و اتخاذ تدابیر و تمهیدهای مهار جرایم تاکید کرد.

میرزاد ابراز داشت: نیروی انتظامی تلاش بسیاری برای برقراری امنیت و آرامش در استان متحمل می شود و همه مردم، دستگاه های اجرایی، بخشداری ها، دهیاری ها و اصناف باید با همکاری و تعامل مناسب با پلیس زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پیشگیری از وقوع جرم جرم سرقت نیروی انتظامی همکاری و تعامل قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات