Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهران جهادگر بسیجی با انتشار بیانیه‌ای ضمن سپاسگزاری از مقام معظم رهبری خطاب به ایشان ابراز داشتند: دختران شما با مغتنم شمردن بستری که انقلاب اسلامی پیش رویشان گشوده ظرافت زنانه را با عزم انقلابی آمیخته‌ اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خواهران جهادگر بسیجی با انتشار یک بیانیه‌ای ضمن سپاسگزاری از مقام معظم رهبری که جهادگران را مورد لطف و محبت قرار داده‌اند، به ایشان ابراز داشتند: دختران شما بستری را که انقلاب اسلامی پیش رویشان گشوده است مغتنم شمرده‌اند، ظرافت زنانه را با عزم انقلابی آمیخته‌اند و عرصه فرهنگ را برای جهاد برگزیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن این بیانیه به شرح زیر است:   رهبر معظم انقلاب اسلامی   سپاسگزاریم که فرزندان جهادگرتان را مورد لطف و محبت قرار دادید. پیام شما را به گوش جان شنیدیم و نصب العین قرار می‌دهیم تا لحظه‌ای که با عمومی شدن گفتمان جهادی، نزد شما سربلند شویم.   دختران شما بستری را که انقلاب اسلامی پیش رویشان گشوده است مغتنم شمرده‌اند، ظرافت زنانه را با عزم انقلابی آمیخته‌اند و عرصه فرهنگ را برای جهاد برگزیده‌اند. عرصه‌ای که پیامدهای آن مانند خانه و جاده به سرعت به چشم نمی‌آید، جهادگرش گمنام می‌ماند اما بر حیات یک نسل اثر می‌گذارد.   ما پرورش نسل مؤمن انقلابی را که میراث اسلامی و ایرانی خود را بشناسد و به آن افتخار کند هدف قرار داده ایم. به دختران و زنان روستایی نشان داده‌ایم که می‌توان عفیف بود، حدود را رعایت کرد و در متن و مرکز بود و تحول آفرینی کرد. به آنها گفته‌ایم دور بودن مساوی محروم بودن نیست، روستایشان را مرکز عالم بدانند و باور کنند که می‌توانند در پیشرفت سرزمین‌شان نقش آفرینی کنند و ایجاد توانمندی نقش آفرینی به عنوان مادر، همسر و یک نیروی فعال اجتماعی و فرهنگی را در آنها محور سعی و تلاش خود قرار داده‌ایم. با زنان محروم و حاشیه نشین همدرد شده‌ایم، درمان دردهایشان را به آنها هدیه کرده‌ایم و دستشان را گرفته‌ایم که روی پای خودشان بایستند، در مقابل فرزندانشان سربلند باشند و به چشم آسیب اجتماعی به آنها نگریسته نشود.   امروز هر جای ایران که یک پایگاه بسیج وجود دارد، نور امیدی در دل مستضعفان می‌درخشد که توسط خواهر جهادگر بسیجی افروخته شده است. هم نشینی با محرومان سند افتخاری است که نسل به نسل میان دختران بسیجی شما با هر رتبه و مقام علمی و اجتماعی دست به دست شده است.   این مسیر را علی رغم همه دشواری‌هایی که پیش رو داریم ادامه می‌دهیم. بی مهری‌ها و بی توجهی‌ها را به امید لبخند رضایت نائب امام زمانمان بر خود هموار می‌کنیم تا فاصله میان آرمان‌ها و واقعیت از بین برود، پیشرفتی که چشم دنیا را خیره کرده است به همه نقاط سرزمینمان برسد، عدالتی که انقلاب اسلامی وعده کرده‌است کام مستضعفان و دورافتادگان را شیرین کند و هیچ بانوی مسلمانی به دلیل دور بودن از مرکز از تنفس در هوای فرهنگ اصیل اسلامی محروم نباشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری


۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.


بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.


حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.


اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.


اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.


سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه 

دیگر خبرها

  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است