Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ طاهر موهبتی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با تاکید بر اینکه ۸۵ درصد جمعیت کشور از بیمه رایگان برخوردار هستند اظهارکرد: چهار میلیون نفر در پنج صندوق (کارکنان دولت، سایر اقشار، روستاییان و عشایر، بیمه همگانی، صندوق بیمه ایرانیان) تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی از کاهش بار مراجعه به مراکز درمانی به دلیل حذف همپوشانی در سال 97 خبر داد و تصریح کرد: در سال ۹۶ حدود ۱۹۰ میلیون بار مراجعه کننده به مراکز درمانی داشتیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بیمه سلامت ایران ضمن اشاره به اینکه تا کنون 60 درصد از مددجویان کمیته امداد دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند، بیان  داشت: ۹۰۰ هزار مددجو کمیته امداد امام خمینی(ره) به سازمان بیمه سلامت معرفی شده که ۵۰۰ هزار نفر آن ها دفترچه دریافت کردند.

موهبتی در ادامه  با اشاره به طرح ارجاع الکترونیک و لزوم اجرای آن تا پایان برنامه ششم توسعه در تمام کشور، اظهار کرد: عدم اجرای کامل این طرح در کشور به دلیل نبود زیرساخت های سخت افزاری و اجتماعی مناسب است.

مدیر عامل بیمه سلامت ایران گفت: این طرح در همه شهرستان های گلستان اجرا شده است.

وی با اشاره به طرح نسخه نویسی الکترونیک خاطر نشان کرد: در حال حاضر نسخه نویسی الکترونیکی در ۱۴۰ شهرستان اجرا میشود که اکنون بیش از ۳۰ درصد اجرایی شده است و از ابتدای شروع طرح تاکنون۸۰۰ هزار نسخه الکترونیکی صادر شده است.

وی گفت: دو هزار و ۴۵۰ دارو تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

موهبتی ازآغاز طرح نظام  ارجاع پزشک خانواده بزودی در شهرها خبر داد و افزود: ۲۰ میلیون روستایی در سراسر کشور تحت نظام ارجاع پزشک خانواده هستند.

مدیر عامل بیمه سلامت در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر متوسط بدهی بیمه سلامت چهار ماه است، و بدهی سال 97 بیمه سلامت چهار هزار میلیارد است، یادآور شد: بدهی داروخانه ها را در خردادماه و بدهی دانشگاه ها را در اردیبهشت ماه پرداخت کردیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الکترونیک ایران پوشش دولت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک