Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@15:51:51 GMT

سهراب مرادی زیر تیغ جراحی می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۱۵۰

سهراب مرادی زیر تیغ جراحی می‌رود

به گزارش وانانیوز، 

 29 خرداد ماه بود که سهراب مرادی در جریان تمرینات دچار دررفتگی از ناحیه کتف شد که بعد از این مصدومیت بلافاصله برای گرفتن MRI عازم بیمارستان شد که معاینات اولیه حکایت از دوری چند هفته‌ای این وزنه‌بردار از تمرینات داشت، هرچند گمانه‌زنی‌های بعدی درصد بالاتری از مصدومیت را نشان می‌داد، اما برای معاینات دقیق‌تر عازم آلمان شد تا بهترین تصمیم در خصوص قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر امینی که معالجه سهراب مرادی را بعد از مصدومیت از ناحیه کمر به عهده داشت و باوجود توصیه بسیاری از پزشکان به عمل جراحی کمر برای مرادی با فیزیوتراپی و اقدامات درمانی بدون نیاز به عمل جراحی مرادی را آماده کرده بود بار دیگر داوطلبانه این مسئولیت را بر عهده گرفت تا روند درمانی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک را زیر نظر بگیرد.

سرانجام مرادی عازم آلمان شد و بعد از معاینات فراوان پزشکان معالج او به جمع‌بندی رسیدند که اگر مرادی می‌خواهد به المپیک برسد چاره‌ای جز عمل جراحی نیست. بدین ترتیب گفته می‌شود مرادی سه‌شنبه کتف مصدومش را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا هر چه زودتر پروسه درمانی خود را آغاز کند. با این حساب همانطور که پیش از این هم عنوان می‌شد مرادی قطعا مسابقات جهانی 2019 در تایلند را از دست خواهد داد، اما این امید است که بتوانند با طی کردن دوران نقاهت و روند درمانی مناسب شانس حضور در المپیک 2020 توکیو را داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ گلستانی به عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان وحدت آفرین است در این کاروان هم شاهد حضور اهل تشیع و هم شاهد حضور اهل تسنن هستیم.

میرقاسم پور گفت: برای انجام مناسک حج در این کاروان یک نفر به عنوان روحانی اهل تشیع و یک نفر به عنوان روحانی اهل تسنن زائران را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار گلستانی درانتظار حج عمره مفرده هستند، افزود: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده است قرار است بعد از سفر حج تمتع اعزام کاروان های عمره مفرده را آغاز کنیم.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۵۰۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی مشرف شوند، گفت: از این مقدار سهم استان گلستان سالانه ۱۰ هزار نفر است که برای اعزام این تعداد زائر حدود هشت سال زمان نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ۸۵ نفره دقایقی قبل از فرودگاه بین المللی ساری به سمت سرزمین وحی حرکت کردند.

میر قاسم پور یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح همایش آموزشی زائران شرق استان در گنبد با حضور سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت کشور و مسوولان استان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6092399

دیگر خبرها

  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • تالاخادزه ایران کجاست؟