Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات با اشاره به این که آرامش جامعه حتی موجب ارتقاء فرهنگ دینی می شود، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که مایه آرامش دل ها باشیم و در بررسی و رسیدگی به تایید صلاحیت ها باید سخنان افراد را شنید و استناد تنها به گزارشات منابع راهگشا نیست و در معرض تردید است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی امروز شنبه در گردهمایی مدیران حراست دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی، با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام هادی (ع) و بیان آموزه ها و احادیثی از آن حضرت به مساله فعالیت حراست ها اشاره کرد و افزود: این مسئولیت با ظرافت در معرض عوارضی است که انسان را دچار فراز و نشیب های سختی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علوی در بخش دیگری از سخنانش به مساله تایید صلاحیت ها اشاره کرد و افزود: در بررسی و رسیدگی به تایید صلاحیت ها باید سخنان افراد را شنید و استناد تنها به گزارشات منابع راهگشا نیست و در معرض تردید است.
وی اظهار داشت: امیال سیاسی و جناحی نباید در تصمیم گیری ها تأثیرگذار باشد و استقلال اقدامات اطلاعاتی به منزله نفی اصولگرایان یا اصلاح طلبان نیست بلکه باید در کنار احترام به همه جریانات سیاسی در اقدامات حرفه ای ذره ای این جناح بندی ها را دخالت نمی دهیم و به نفع یا علیه کسی اقدام نمی کنیم.
وزیر اطلاعات با اشاره به این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تودهنی زدن به ترامپ و هیأت حاکمه آمریکا می شود، گفت: باید از دو قطبی شدن فضای دانشگاه ها در دوران انتخابات و موج سواری دشمنان جلوگیری کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزیر اطلاعات محمود علوی صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق رانگنیک با بایرن مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، پس از تساوی بایرن مقابل رئال، خبر مهمی درباره آینده این تیم آلمانی منتشر شده است.

در روزهای اخیر بیش از هر زمان دیگری درمورد سرمربی بعدی بایرن مونیخ گمانه‌زنی شده و طبق آخرین اخبار مشخص شد که تنها گزینه‌ این باشگاه رالف رانگنیک است.

در نظر گرفتن سرمربی تیم ملی اتریش برای جانشین توماس توخل که قرار است در تابستان بایرن را ترک کند ابتدا عجیب بود اما بعد از تایید این مربی و سران باشگاه، مشخص شد که مذاکراتی صورت گرفته است.

کریستین فالک، خبرنگار بیلد، تایید کرده که رانگنیک می‌خواهد مربی بایرن شود و به دلیل توافق روی تمامی موارد قرار است روز چهارشنبه گفت‌وگوهای بیشتری بین این مربی و بایرن مونیخ انجام شود.

اگرچه رانگنیک اعلام کرده بود هنوز تصمیمی نگرفته و روی مسابقات یورو تمرکز کرده اما اکنون روزنامه بیلد خبر داغی را اعلام کرده است. بر اساس گزارش جدید این نشریه معتبر، رانگنیک به بایرن گفته که حاضر است در تابستان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

بیلد اعلام کرد به دلیل حساسیت بازی امشب بایرنی‌ها نمی‌خواستند این خبر را زودتر اعلام کنند و به همین دلیل بلافاصله پس از پایان بازی‌، خبر از این توافق داده‌اند.

در این گزارش تایید شده که قرار است از فردا مذاکرات به‌صورت جدی‌تری دنبال شود. هنوز جزئیات بیشتری باقی‌مانده که باید در گفت‌وگو بین طرفین روشن شود.

رانگنیک به بایرن اعلام کرده پذیرفتن پیشنهاد همکاری ملزم به شفافیت کامل روی تمامی آیتم‌هاست و به همین دلیل قرار است که مذاکرات به‌صورت رسمی‌تر دنبال شود.

دیگر خبرها

  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • پژوهش جدید دانشمندان همه باورهای مربوط به کف پای صاف را رد کرد
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد