Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- داورزنی در خصوص پاداش ۴۵۰ هزار یوروی به تیم ملی فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که با صحبت‌های پیشبی خود متناقض است. تاریخ انتشار: 10:25 - 28 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۷۶۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری خود که روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد در واکنش به صحبت‌های یکی از خبرنگاران که عنوان کرد وزارت ورزش بین فوتبال و منهای فوتبال تبعیض قائل می‌شود و چرا باید برای چند برد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا، پاداش 450 هزار یورویی به بازیکنان اهدا شود، گفت که این پول را وزارت ورزش پرداخت نکرده و تاج از وی خواسته این پول را به دوبی بیاورد و در واقع پول متعلق به فدراسیون فوتبال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارنظر در شرایطی انجام شد که داورزنی در سال گذشته و پس از برد تیم ملی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله حذفی در جمع ملی‌پوشان گفته بود: امشب اینجا هستم تا مطابق وعده‌ای که داده بودیم پاداش صعود تیم ملی از مرحله نخست را که با پیگیری‌های آقای سلطانی‌فر, وزیر ورزش و موافقت آقای جهانگیری‌ معاون اول محترم رئیس جمهور آماده شد در اختیار سرپرست تیم قرار دهم و امیدوارم شاهد ادامه روند موفقیت‌های تیم ایران باشیم.

در همان زمان در سایت وزارت ورزش هم خبر پرداخت پاداش منتشر شده بود. در این خبر آمده بود که این پاداش خارج از اعتبار شال 97 فدراسیون فوتبال بوده و بر اساس تقاضای سلطانی‌فر و موافقت معاون اول رئیس جمهور پرداخت شد.

اینکه چرا داورزنی اینگونه به فاصله کمتر از یکسال صحبت‌های خود را تغییر داده نمی‌تواند رفتاری صحبح باشد و انتظار می‌رفت داورزنی به این مسئله اعتراف کند که پرداخت پاداش 450 هزار یورویی برای صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا کار اشتباهی بوده است.

این تناقض‌ها باعث می شود در خصوص سایر اظهارنظرهای اینچنینی نیز شک و تردید به وجود بیاید در حالی که مسئولان ورزش کشور باید به دنبال اعتمادسازی باشند. انتظاری که در حال حاضر وجود دارد این است که داورزنی در مورد صحبت‌های متناقض خود روشنگری کند تا اینگونه به نظر نرسد که وی با عدم صداقت پاسخگوی سوالات خبرنگاران بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی وزارت ورزش المپیک توکیو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها