Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اداره آمبولانس‌های خصوصی سازمان اورژانس کشور وجود پدیده آمبولانس‌های تقلبی! را تائید کرد.

مجتبی لهراسبی:

* (ضمن تائید وجود پدیده آمولانس‌های تقلبی): تخلفاتی از این دست، کار آمبولانس‌های بخش خصوصی و دولتی نیست.

* متاسفانه مدت‌هاست با مساله آمبولانس‌های غیرمجاز درگیر هستیم، آمبولانس‌هایی که زیر نظر هیچ کجا نیستند و در تخلفی آشکار، ماشین عادی به صورت آمبولانس درآمده و به راحتی از آن کسب درآمد می‌کنند!

* حتی می‌توانید آگهی خرید آن‌ها را در دیوار ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمبولانس‌های پژو ۴۵۰ هم وجود دارد که خیلی عجیب است و به راحتی خرید و فروش می‌شود.

* هر چند آمبولانس‌ها به نام افراد نمی‌شود و وکالتی است، اما در نهایت با این آمبولانس‌ها علاوه بر معلمان کنکور، غذا هم جا به جا می‌کنند و ممکن است کار‌های خلاف دیگر هم انجام بدهند که از آن‌ها اطلاع نداریم. این مساله از نگاه امنیتی هم خطرات بسیاری دارد.

* آمبولانس‌های اصلی برچسب سلامت دارند و ما به پلیس هم اعلام کرده‌ایم که در صورت دیدن ماشین‌هایی که این برچسب را ندارند آن‌ها را متوقف کنند.

* اما مشکل دیگر اینجاست که این ماشین‌ها سیار هستند و نمی‌دانیم کجا هستند که در صورت شکایت بتوانیم جای آن‌ها را مشخص کنیم. امیدواریم حالا که این موضوع رسانه‌ای شده هر چه زودتر چاره‌ای اندیشیده شود.

منبع:شهروند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمبولانس اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز