Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا صادق جلیلی روز چهارشنبه در جریان بازدید از آخرین مراحل تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزود: بیمارستان تامین اجتماعی از جمله طرح‌های عام المنفعه ای است که بهره برداران آن کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیرانی هستند که با حداقل‌ها زندگی می‌کنند که هر روز تاخیر در بهره برداری از این بیمارستان ظلم در حق آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار تسریع در اجرای شبکه آب، فاضلاب، محوطه سازی و گاز بیمارستان تامین اجتماعی دزفول شد و گفت:سازمان تامین اجتماعی از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیست که یکی از دلایل آن عدم همکاری سازمان‌ها و ارگان‌ها در پرداخت بدهی خود به این سازمان است.

جلیلی ابراز امیدواری کرد با همکاری ادارات و بهره برداری از این بیمارستان بخشی از مشکلات بیمه شدگان شمال خوزستان برطرف شود.

وی پیشرفت فیزیکی بیمارستان در دست ساخت تامین اجتماعی دزفول را ۹۳ درصد دانست و گفت:تجهیزات این بیمارستان در حال خریداری است که با تکمیل ساختمان نسبت به نصب تجهیزات اقدام می‌شود.

سازمان‌ها و شرکت‌های خوزستان ۴۰ هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکاراند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در ادامه گفت:کارخانجات، سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های مستقر در استان خوزستان افزون بر ۴۰ هزار میلیارد ریال بدهی به تامین اجتماعی دارند که برای پرداخت این میزان بدهی باید اقدام کنند.

۶۰ درصد جمعیت خوزستان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی در استان خوزستان بهره مند هستند که حدود ۶۰ درصد جمعیت استان خوزستان را شامل می‌شوند.

عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول نیز در جریان این بازدید گفت: در حال حاضر پیگیر تامین تجهیزات برای بیمارستان تامین اجتماعی دزفول هستیم وامیدواریم با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و حل مشکل آب و برق تا یکماه آینده تجهیزات آن تامین و این بیمارستان در اختیار شهروندان و افراد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرد.

جمال الدین برفر مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول نیز گفت: آمادگی لازم برای تامین اشتراک آب دائم این بیمارستان را داریم و مراحل اداری این کار در حال انجام است.

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول هشتمین بیمارستان تامین اجتماعی استان خوزستان است.این بیمارستان ۹۶ تخت خوابی است که در چهار طبقه ساخته شده و  در آن بخش‌های  بستری، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و دیگر امکانات درمانی پیش بینی شده است.

۷۲۷۸/۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم

عضو کمیسون عمران مجلس تاکید کرد : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

اقبال شاکری، عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود : این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

شاکری اظهارداشت : همچنین، مشخص نیست که چه تعداد از کارگران ساختمانی، بیمه خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این موضوع، باعث شده تا بسیاری از کارگران ساختمانی از حقوق خود محروم شوند.

شاکری ابراز داشت : مجلس از سازمان تامین اجتماعی می‌خواهد که در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، شفافیت کامل داشته باشد.

عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : مجلس خواستار شفافیت آمار افرادی است که به طور غیرقانونی، از بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری