Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز پرواز اولین کاروان حجاج خانه خدا در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن امجدی، مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان امروز سه شنبه  -۲۸ مردادماه- در  حاشیه مراسم استقبال از اولین پرواز ورودی حجاج به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، اظهار کرد: پروازهای بازگشت حجاج از امروز ۲۸ مردادماه آغاز شده و تا تاریخ ۱۶ شهریورماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زائران استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری در دو مرحله ابتدا کاروان‌های مدینه بعد از تاریخ ۲۸ مردادماه لغایت ۳۱ مردادماه و پس از آن کاروان‌های مدینه قبل از تاریخ ۱۴ شهریور ماه لغایت ۱۶ شهریور ماه در قالب ۳۲ پرواز وارد فرودگاه اصفهان خواهند شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان اضافه کرد: طی این عملیات فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان میزبان هفت هزار و ۶۹۵ زائر در قالب ۵۲ کاروان خواهد بود.

امجدی خاطر نشان کرد: از مستقبلان تقاضا می‌شود قبل از مراجعه به فرودگاه از طریق راه‌های ارتباطی که از جمله پرتال حج سایت فرودگاه به آدرس isfahan. airport.ir/haj، کانال اطلاع رسانی سروش فرودگاه به آدرس sapphire.ir/isfahan Aviation۱، شماره تماس ۱۹۹ برای تماس از شهر اصفهان و شماره تماس ۳۵۲۷۲۰۰ برای تماس از شهرستان‌ها از ساعت ورود پرواز مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 386342

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرودگاه حج و زيارت فرودگاه شهید بهشتی اصفهان حجاج بیت الله الحرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام فرودگاه ایلام، پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۷ هزار زائر حج از فرودگاه اصفهان
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی پروازهای داخلی و خارجی
  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول