Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس دوشنبه در این باره به ایرنا گفت: به مناسبت عید غدیر مراسم خطبه‌خوانی و پرده‌خوانی غدیر در بیش از ۵۰۰ مسجد استان برگزار ‌می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدصادق محرابی افزود: در طول ایام دهه ولایت و امامت (عید قربان تا عید غدیر) ۲۰۰ نفر از مبلغان را به نقاط مختلف استان اعزام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادپیمایی در شیراز 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در ادامه از شادپیمایی به عنوان دیگر برنامه تدارک‌دیده شده برای شهر شیراز یاد کرد و گفت:‌ ساعت ۱۷:۳۰ سه‌شنبه،‌ اقشار مختلف مردم در یک راهپیمایی متفاوت با رنگ و بوی شادی عید غدیر مسیر میدان شهدا (فلکه شهرداری)، خیابان پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب را به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) می‌پیمایند که توزیع ۱۰ تن کیک و مولودی‌خوانی نیز به همین‌ مناسبت در این حرم مطهر صورت می‌گیرد. 

دیدار مردمی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس
محرابی،‌ دیدار مردمی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز را از دیگر برنامه‌های روز عید غدیر عنوان کرد و گفت: این مراسم صبح فردا(سه‌شنبه) در مسجد جامع شهدا برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: همچنین روز چهارشنبه هفته جاری همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور ۷۰۰ نفر از روحانیون و مبلغان دینی برگزار می‌شود که رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم حضور می‌یابد.
وی ادامه داد:  هیات‌های مذهبی استان نیز شامگاه چهارشنبه به همین مناسبت در دانشکده مهدویت شیراز گردهم می‌آیند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز نشست طلایه‌داران غدیر و نشستی دیگر را با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر در شیراز به مناسبت دهه ولایت و امامت برگزار شد. 
۹۲۵۴/ ۲۰۲۷
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان