Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:12:20 GMT

جنگل های زاگرس همچنان در آتش می سوزد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۶۸۶

جنگل های زاگرس همچنان در آتش می سوزد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اندیمشک گفت: آتش‌سوزی در جنگل‌های زاگرس بخش الوار گرمسیری که از روز گذشته آغاز شده هنوز مهار نشده است.

به گزارش ایمنا، سعید عیدی گماری اظهار کرد: آتش‌سوزی در جنگل‌های زاگرس بخش الوار گرمسیری از روز گذشته آغاز شده اما هنوز گزارش مهار این حریق داده نشده است.

وی با بیان اینکه محل حریق در مناطق حفاظت‌شده محیط زیست واقع نیست، افزود: این مناطق تحت نظارت منابع طبیعی قرار دارند و متولی اصلی  آنها منابع طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌رئیس اداره حفاظت محیط زیست اندیمشک گفت: در این مورد، محیط زیست به عنوان نیروی پشتیبانی عمل می‌کند و تجهیزات و امکانات اداره محیط زیست برای مهار آتش‌سوزی به منطقه اعزام شده است.

گماری با بیان اینکه جنگل‌های زاگرس بخش الوار گرمسیری در سال جاری حدود پنج بار دچار آتش‌سوزی شده‌اند، بیان کرد:  علت اصلی اغلب این آتش‌سوزی‌ها اختلافات عرفی میان اهالی منطقه بوده است.

کد خبر 386346

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محيط زيست آتش سوزی مراتع جنگل های زاگرس منابع طبیعی و آبخیزداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین