Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ششمین جلسه امنیت روبدادهای ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، داورزنی معاون قهرمانی، احمدی معاون فرهنگی، تاج رییس فدراسیون، سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله و مسیولان وزارت کشور و نهادهای برگزاری مسابقات در محل وزارت ورزش تشکیل شد.

مسعود سلطانی‌فر در ابتدای جلسه با تقدیر از زحمات زیاد نیروی انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال کشور گفت : نزدیک به شش هزار مسابقه فوتبال توسط فدراسیون فوتبال در رده های مختلف سالیانه برگزار  می‌شود و تامین امنیت و آسایش خاطر هواداران با نیروی انتظامی است و از این بابت از آنها بسیار سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان گفت: فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است و همه باید با آنها هماهنگ باشند.

 سلطانی فر تاکید کرد: لیگ برتر فوتبال امسال منظم تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاهها و تیم ها دارد و نباید در برخورد با خاطرات اغماض کند.

وزیر ورزش و جوانان شادی و رضایت مردم را دستاورد مهم اجتماعی لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: نیت اصلی برگزار کنندگان بایستی حفظ نشاط اجتماعی و رضایت هواداران از مسیر فوتبال و ورزش باشد.

وی درباره نقش صدا وسیما و برنامه ورزشی در لیگ برتر آینده گفت: تلویزیون  نقش تعیین کننده در آرامش بخشی تماشاگران و محیط فوتبال دارد و در کنار آن رادیو با آگاهی بخشی و کمک به انتشار اطلاعات درست، یاری کننده مسیولان برگزاری و باشگاه‌هاست.

سلطانی‌فر از دست اندرکاران برگزاری لیگ برتر و فدراسیون فوتبال خواست تعامل بیشتری با رسانه‌ها و خبرنگاران داشته باشند و جلوگیری از دامن زدن به نگرانی و دلهره و اضطراب و مقابله با شایعات را وظیفه و رسالت مهم اصحاب رسانه دانست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال معاون نیروی انتظامی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی