Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی سیتیزن ها معتقد است که سیستم کمک داور ویدیویی ابزاری است که به داوران کمک می کند تا تصمیم بهتری اتخاذ کنند، اما نیاز به ارتقا دارد و باید سرعت بیشتری پیدا کند.

طرفداری - برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی، عنوان کرد که به دلیل وجود کمک داور ویدیویی در رقابت های لیگ برتر، شاید بلافاصله پس از گل های بعدی تیمش به شادی نپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ManchesterEveningNews، دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام روز شنبه (17 آگوست) در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. با این حال، جدال شاگردان گواردیولا و پوچتینو یک اتفاق ویژه داشت و آن هم مردود اعلام شدن گل دقایق پایانی گابریل ژسوس توسط کمک داور ویدیویی، به دلیل برخورد توپ به دست آیمریک لاپورته بود. ذات کمک داور ویدیویی اما، همچنان طرفداران و منتقدان زیادی در میان بازیکنان، روزنامه نگاران و فوتبالدوستان دارد. برناردو سیلوا اما که یکی از حامیان کمک داور ویدیویی است، عنوان کرد که شاید از این پس، بلافاصله بعد از به ثمر رسیدن گل توسط تیمش، به شادی نپردازد. او اظهار داشت:

من رفته رفته دارم به این موضوع عادت می کنم و شاید دفعه بعد، بلافاصله پس از گل خوشحالی نکنم. اتفاقی که در بازی مقابل تاتنهام برای ما افتاد، از یک جنبه بسیار ناراحت کننده است. سال گذشته و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز همین اتفاق برای ما افتاد و گل استرلینگ بعد از یک دقیقه مردود اعلام شد. در بازی هفته گذشته مقابل وستهم نیز تصمیمات زیادی گرفته شد که بر روی هر دو تیم تاثیرگذار بود، اما هیچ کس در داخل زمین نمی دانست که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. با این حال، این اولین سال استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در لیگ برتر است و این تکنولوژی باید روز به روز بهتر و سریع تر شود. من ایده استفاده از کمک داور ویدویی را دوست دارم و مخالف آن نیستم، چرا که ابزاری است تا داوران بتوانند به واسطه آن تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند.

ستاره پرتغالی سیتیزن ها در ادامه گفت: 

طبیعتا این تکنولوژی باید ارتقا پیدا کند. برخی از اشتباهات صورت گرفته از جانب داوران طبیعی است، چرا که امسال اولین سال استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی است. داوران نیز انسان هستند و شما می توانید با آن ها موافق یا مخالف باشید. شما نمی توانید همه افراد را خوشحال و راضی نگه دارید و تصمیم گیری نیز برای داوران کار ساده ای نیست. ما نیز به عنوان بازیکن فوتبال باید تصمیمات داور را، حتی در صورت عدم موافقت با آن، قبول کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، کمیته داوران اسامی تیم های داوری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را مشخص کرد که به شرح زیر است:

پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳

مس رفسنجان - پیکان تهران

داور: مهدی اجاقی کمک ها: حامد صفایی، مرتضی هوشیار و علی سام ناظر: سعید علینژادیان

جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

مس کرمان - چادرملو اردکان

داور: احمد محمدی کمک ها: حمید نادری، سامان اقبال پور و احمد مرشدی ناظر: حسین طالقانی

فجر سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان

داور: حسین زمانی کمک ها: مهدی شفیعی، سجاد ایرانپور و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل آمری

هوادار تهران - مس سونگون ورزقان

داور: شاهین یزدانی کمک ها: علیرضا طاهرخانی، سجاد نجفی نژاد و عبدالحسین باستان ناظر: محمدحسین اسدی

آلومینیوم اراک - پرسپولیس

داور: امیر عرب براقی کمک ها: هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علیمحمدی

تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان

داور: امیرسامان سلطانی کمک ها: امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران

داور: مهرداد خسروی کمک ها: هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی ناظر: شاهین حاج بابایی

آبی پوشان جنوب - سپاهان

داور: هادی علی نیافر کمک ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی.

دیگر خبرها

  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال VAR تمام شدنی نیست