Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مریم لقمانی اظهار داشت:آب منبع زندگی و حیات بشر است. آینده جهان به نحوه استفاده از این منابع محدود و با ارزش در امروز بستگی دارد. زنان عهده‌دار وظیفه سنگین پرورش نسل و تربیت فرزندان هستند. بنابراین آنان عامل اصلی انتقال فرهنگ در زمینه آب به نسل‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد:زنان نقش وسیعی در اداره امور خانواده دارند و یکی از الزامات آن دسترسی به آب سالم و مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان بیشتر از مردان در معرض اثرات نامساعد کم‌آ‌بی قرار می‌گیرند پس لازم است این گروه از افراد جامعه توجه ویژه‌ای به رعایت الگوی مصرف بهینه آب داشته باشند.

لقمانی ادامه داد: زنان نقش مهمی در مدیریت مصرف آب بازی می‌کنند و به دلیل وجود همین نقش، دارای دانش قابل‌توجهی در ارتباط با منابع آب هستند و بنابراین کلید موفقیت برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه منابع آب محسوب می‌شوند.

مدیر باغ بانوان طلوع با بیان اینکه این پویش برای اولین بار در کشور در اصفهان برگزار می‌شود،  گفت: پویش "بانوی آب" برنامه ای شاد است که با اجرای محسن دلیران، گروه کنسرت و استند اپ وبا همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان خانواده شرکت آب و فاضلاب شهرداری مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان «پای تختی هستیم» به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: « کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم»، «زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید» و «با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم» استفاده شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.