Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@21:27:27 GMT

مدیرعامل جدید ایران خودرو را بهتر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۲۴۴

مدیرعامل جدید ایران خودرو را بهتر بشناسیم

خبرگزاری میزان- به گفته سخنگوی دولت، عباس علی آبادی امروز جایگزین هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو می‌شود. تاریخ انتشار: 12:49 - 28 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۸۳۷

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری از برکناری هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو خبر داد و گفت: مدیر عامل ایران خوردو امروز به دلیل تغییر قیمت برکنار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سخنگوی دولت، عباس علی آبادی جایگزین یکه‌زارع در ایران خودرو خواهد شد.

عباس علی‌آبادی، متولد ۱۳۴۰ است و در حال حاضر مدیر عامل اجرایی گروه مپنا است.
وی از سال ۱۳۸۸ به این مقام منصوب شده است و سابقهٔ ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را نیز داراست.

عباس علی‌آبادی فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل بوده و مدرس دروس مختلف مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتور‌های احتراق داخلی (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور است.

از جمله سوابق کاری و مدیریتی علی‌آبادی نیز می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳، مدیریت‌عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره نمود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران خودرو دولت مپنا مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد

علی اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 6096857

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم