Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:28:06 GMT

مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد به دشتگلی رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۸۵۷

مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد به دشتگلی رسید

محمدعلی شهنی دشتگلی، طی حکمی از سوی محمد صادق رنجکشان سکان مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد را برعهده گرفت. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد اعلام کرده است محمد صادق رنجکشان، طی حکمی محمد دشتگلی را به عنوان «مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است: «نظر به سوابق و تجربه‌های ارزشمند شما در حوزه مدیریت تئاتر و حضور فعال شما در این عرصه، بدین وسیله جنابعالی را به عنوان مدیر پردیس تئاتر شهرزاد منصوب می‌نمایم و امیدوارم در این مسیر از تجربه‌های ارزشمند شما در جهت رشد و اعتلای تئاتر خصوصی بهره بگیریم.»

محمد دشتگلی پیش از این سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی در دولت دهم و مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران بزرگ و ریاست انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) را برعهده داشته است.

پردیس تئاتر شهرزاد توسط قاسم جعفری، تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون و سینما گشایش یافت؛ اما پس از کش‌وقوس‌های متعدد این فضای هنری به محمد صادق رنجکشان، سرمایه‌گذار جنجالی سینما سپرده شد. پس از گذشت چندین ماه آقای رنجکشان برای پردیس تئاتر شهرزاد یک مدیر انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه شهرزاد تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه شهرزاد تئاتر تماشاخانه شهرزاد تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • این خبرها را از دست ندهید
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود