Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صابر میرعطایی روز دوشنبه در دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری ابراز داشت: در خانه احزاب سه جریان اصول‌گرا، اصلاح طلب و مستقل با رویکردها و گرایش‌های مختلف سیاسی به دنبال حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی، هستند و امیدواریم در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی این رویکرد عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعطایی افزود: اکنون به حزب ها یارانه تخصیص نمی یابد و رفع این مشکل نیازمند توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: تخصیص یارانه برای بخش‌های مختلف درنظرگرفته شده، اما در بخش احزاب، شخصیت‌ها معتقدند احزاب نیازمند بودجه نیستند.

وی با بیان اینکه توجه ویژه دولت تدبیر و امید و استانداران به احزاب و شکل‌دهی خانه احزاب قابل تقدیر است، ابراز داشت: در استان‌ها همدلی و همکاری واقعی با احزاب وجود دارد.

میرعطایی خاطرنشان کرد: خانه احزاب یک نوع تشکیلات صنفی و آموزش لازمه احزاب در دوره فعلی است و باید این مهم عملیاتی شود.

وی یادآور شد: اکنون در جامعه احزاب جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا نکرده اند و افراد جرات اعلام حزبی بودن خود را ندارند و این رویکرد ریشه در حزب گریزی قبل از انقلاب اسلامی دارد.

بازرس خانه احزاب ایران تصریح کرد: اعضای خانه احزاب سه سال پیاپی درخواست ملاقات با سران قوا دادند، اما هنوز این ملاقات محقق نشد و این در حالی است که صنوف مختلف به ملاقات پذیرفته می شوند.


احزاب مهمترین سد رانت‌ها و فساد هستند

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی نیز در این نشست گفت: احزاب به عنوان نورافکن جامعه، چشم بینای مردم نیازمند حمایت و توجه مسئولان و دولتمردان است.

علیرضا متانی افزود: احزاب به دلیل نوع کارکردشان از رانت‌ها و فساد جلوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به احزاب تقویت شود و برگزاری نشست‌ها در سال افزایش یابد، ادامه داد: احزاب دولت ساز هستند و این دیدگاه باید تقویت شود تا جامعه به نقش احزاب پی ببرد.

وی با اشاره به حضور بانوان ورزشکار در مسابقات مختلف با حجاب اسلامی، یادآور شد: بانوان کشور با حفظ اخلاق اسلامی بهترین رویکرد را در عرصه ورزش به جهان نشان دادند و تبلیغات منفی دشمنان را در این مساله خنثی کردند.

دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان به منظور برگزاری انتخابات خانه احزاب و با حضور میرعطایی بازرس خانه احزاب ایران، متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی کشور و کامران زارعیان عضو حزب همبستگی دانش‌آموختگاران ایران برگزار شد.

۳۱ حزب با ۵۱ دفتر فرعی در استان مشغول به فعالیت هستند.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان احزاب و تشکل های سیاسی خانه احزاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است

استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

محمدطیب صحرایی در حاشیه شورای اداری استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح نور در استان اظهار کرد: جامعه اسلامی ما به ویژه هم استانی‌های کرمانشاهی معروف به فضائل خوب انسانی و اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که در این ایام می‌بینیم، نشانه یک جامعه خوب و با نشاط است که این نشاط و شادابی خودش را نشان می‌دهد، بر همین اساس آنچه پیش رو داریم یک برنامه مطلوب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

صحرایی گفت: موردی که این ایام در حال مطرح شدن است، مطلب جدیدی نیست بلکه قسمتی از زندگی اخلاق محور ما بوده و در آینده نیز خواهد بود و بر همین اساس در حال مرور موضوعات هستیم تا برنامه‌ریزی انجام شود که چه کاری انجام دهیم تا خود و فرزندانمان در محیطی سالم‌تر و شاداب‌تر زندگی کنیم و موضوع جدیدی پیش نیامده است.

کد خبر 747661

دیگر خبرها

  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟