Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:33:26 GMT

آواهای طهران منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۱۸۲

آواهای طهران منتشر می‌شود

«آواهای طهران» به کارگردانی ابراهیم مولائی و تهیه کنندگی موسیقی ایرانیان با مشارکت و حمایت دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکتهای اجتماعی در محلات شهر تهران، از شهریور ماه سال جاری تولید و منتشر می‌شود. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم مولائی ایلخچی کارگردان هنری «آواهای طهران» در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره جزئیات این برنامه گفت: موضوع این اثر تصویری، گفت‌وگو با هنرمندان عرصه موسیقی ایرانی است و فصل اول با عنوان «آواهای طهران» در 12 قسمت تولید می‌شود و انتشار آن از طریق موسیقی ایرانیان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از این گفتگوها در یکی از سراهای محله شهر تهران صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به مهمانانی که در فصل اول با آن‌ها گفت‌وگو خواهد شد، توضیح داد: در این 12 قسمت با هنرمندان مختلف موسیقی جدی ایران از جمله آهنگسازان، خواننده ها و ... که به‌صورت فعال در داخل و خارج از کشور در زمینه تولید موسیقی جدی ایران فعالیت دارند و کمتر تریبون رسانه ها در اختیارشان قرار گرفته است به بحث خواهیم پرداخت.»

کارگردان هنری «آواهای طهران» خاطرنشان کرد: تهیه‌کننده و انتشار دهنده «آواهای طهران»، سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان است. ستاد مدیریت محله شهرداری تهران هم باتوجه به احساس وظیفه‌ای که در قبال مسائل فرهنگی و هنری از جمله موسیقی به خصوص در سطح محله های شهر تهران داشتند در این زمینه ورود کردند و با سایت موسیقی ایرانیان همراه شدند.

مولایی درباره فعالیت‌های این مجموعه برای تولید این برنامه عنوان کرد: مدت‌هاست موسیقی ایرانیان به صورت جدی با هدف اعتلای موسیقی جدی ایرانی به شکل‌های مختلف فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد که آواهای طهران نیز در ادامه همین مسیر هنری است و امیدوارم مورد قبول مخاطبین قرار گیرد.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران