Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان هرمزگان، بزرگترین باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر جنوب کشور، متشکل از ۴ برادر که به صورت مسلحانه محموله‌های کلان مواد مخدر را از یکی از کشور‌های همسایه بوسیله لنج‌های صیادی و شناور‌های تندرو به سواحل هرمزگان منتقل می‌کردند شناسایی و منهدم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باند قسمت اعظم مواد مخدر را در داخل کشور توزیع و بخشی را به خارج از کشور ترانزیت می‌نمود. به طوری که گردش مالی این باند بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و ارزش تقریبی دارای‌هایی فعلی آن‌ها بیش از ۳ هزار میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: شناسایی و ضربه به یک شبکه تخلفات ارزی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

در این عملیات مقادیر معتنابهی وجوه نقدی، خورو و جواهرات از متهمین کشف و ضبط و عوامل اصلی این باند دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند.

ضربه به این باند مسلحانه از ورود سالانه ده‌ها تن مواد مخدر به کشور جلوگیری نمود.

انتهای پیام/

انهدام بزرگترین باند مواد مخدر در جنوب کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات باند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۱۳ متهم با وارد کردن غیرمجاز داده‌های الکترونیکی در سامانه گمرکی به وسیله ورود اطلاعات نادرست مربوط به شماره گذرنامه و با سوء استفاده از کدملی و کد فراگیر افراد از طریق دفاتر صدور سیم کارت به عنوان مسافر ورودی هویت های جعلی را ثبت کرده‌اند.

همچنین با وارد کردن اطلاعات شناسه IMEI و مدل و مشخصات تلفن همراه تحت رویه مسافری بدون رعایت تشریفات گمرکی، کد فعال سازی دریافت نموده و بدین صورت دست به اقدامات مجرمانه زده‌اند.

بر این اساس، تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ دستگاه گوشی تلفن همراه با ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به صورت قاچاق وارد شده است.

در نهایت با تکمیل تحقیقات در دادسرای یزد، قرار جلب به دادرسی متهمان به اتهاماتی از قبیل مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای، دسترسی غیرمجاز به سامانه های مخابراتی و جعل رایانه ای صادر شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد