Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت خارجه پاکستان روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای نقض مکرر آتش بس در کشمیر هند توسط نظامیان این کشور را محکوم کرد. تاریخ انتشار: 14:47 - 28 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۸۸۷ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پاکستان ضمن متهم کردن هند به نقض آتش بس در امتداد خط کنترل، خواستار توجه ویژه جامعه جهانی به نقض حقوق بشر در کشمیر هند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آسوشیتدپرس، پاکستان اعلام کرد در تیراندازی نظامیان هندی به سوی غیرنظامیان کشمیر هند در امتداد خط کنترل مرزی -منطقه مورد منازعه هند و پاکستان- ۲ غیرنظامی کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.
این تیراندازی با واکنش متقابل نظامیان پاکستانی مواجه شد. برخی گزارش‌ها از کشته شدن ۲ سرباز هندی حکایت دارند. مقامات دولتی هند هنوز این خبر را تایید نکرده‎اند.
با وجود رفع محدودیت‌ها در شهر «سرینگر» در کشمیر هند اوضاع در این شهر همچنان امنیتی بوده و خانواده‌ها از رفتن کودکان به مدرسه ممانعت به عمل می‌آورند. بازار این شهر نیز نیمه تعطیل بوده و سربازان هندی در خیابان‌ها حضور دارند.
وزارت خارجه پاکستان روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دیروز غیرنظامیان به دلیل "نقض آتش بس ناگهانی" توسط هند کشته شدند.
«شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان ضمن ابراز نگرانی از تداوم نقض آتش بس توسط هند از جامعه جهانی خواست توجه ویژه‌ای به نقض حقوق بشر در کشمیر هند داشته باشند.   تنش‌های میان هند و پاکستان که از زمان استقلال این کشور‌ها از استعمار انگلیس آغاز شده، از ۵ آگوست (۱۴ مرداد) در پی اعلام تغییر وضعیت کشمیر توسط دولت هند، تشدید شده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشمیر پاکستان هند نقض آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد