Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:05:33 GMT

حفظ وحدت از راه‌های مقابله با دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۵۸۱

حفظ وحدت از راه‌های مقابله با دشمن است

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در مراسم تجلیل از خادمین شهدا که امروز– دوشنبه - در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با تاکید بر اهمیت دشمن‌شناسی در نظام اسلامی، گفت: نباید مشکلات و مسائل ما را از بصیرت و شناخت دشمنان حقیقی‌مان دور کند؛ آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی امروز دشمنان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با دشمنان قسم خورده، حفظ وحدت و همدلی در میان همه اقشار، اصناف و دستگاه‌ها و نهادهای کشور است و شهدا نیز همواره پیام آوران وحدت و یکپارچگی بوده‌اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا همواره برای همه ملت ایران منبع عظیم خیرات و برکات بودند، افزود: هرگاه به مشکلی بر می‌خوریم حضور عالی و معنوی شهدا برای‌ ما انبساط و گشایش ایجاد می‌کند و راه‌های موفقیت را به ما نشان می‌دهند.

سردار کارگر قدرت، عزت، افتخار و جایگاه امروز ایران اسلامی را وابسته به خون شهدا برشمرد و گفت: امنیتی که امروز ملت ایران از آن بهره‌مند هستند به برکت خون شهدای عزیز است.

جوانان در مسیر شهدا گام بر می‌دارند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام اظهار داشت: امروز جوانان کشور ما با تأسی از شهدا به دنبال دستیابی به آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر هدفمند گام برمی‌دارند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا یزدی» با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام گفت: از آنجا که شهدا به منبع عظیم الهی متصل هستند، کار برای آن‌ها ماندگار و باقیات الصالحات محسوب می‌شود.

وی شهدا را گنجینه‌های زلال معرفت عنوان کرد و گفت: هر گاه در حوزه‌های اجتماعی، مدیریتی و حوزه‌های دیگر تحت فشار قرار می‌گیریم و دل‌های ما سخت می‌شود، شهدای عزیز می‌آیند و با حضورشان غبار از دل‌های ما می‌شویند و ما را متوجه آرمان‌های اساسی می‌کنند.

کوچه‌ها و معابر مزین به نام و عکس شهدا می‌شود

شهردار تهران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهرداری تهران خدمت به شهدا را وظیفه خود می‌داند و به آن افتخار می‌کند.

«پیروز حناچی» با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: برای اینکه کوچه‌ها و معابرمان بیشتر رنگ و بوی شهدا بگیرند به بازبینی خیابان‌ها پرداخته‌ایم؛ لذا کوچه‌ها و معابر شهر مزین به نام و عکس شهدا خواهد شد.

حرکت در مسیر شهدا یک رسالت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز با بیان اینکه رسالت مهم مسئولان و مردم قدم گذاشتن در مسیر شهداست، گفت: شهدا در راه ولایت گام برداشتند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردند.

سردار «حسین رحیمی» اظهار داشت: همه ما وامدار و مدیون خون شهدای عزیز هستیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در راه این عزیزان گام برداریم.

وی با بیان اینکه خداوند به مؤمنین وعده پیروزی داده است، گفت: شهدا در راه ولایت گام برداشتند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردند و قطعا وعده الهی به برکت خون شهدا برای ملت بزرگ ایران محقق خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پیروز حناچی حسین رحیمی تهران شهرداری تهران شهدا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور