Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: ۹ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی برای توسعه تجهیزات و هوشمندسازی ۱۱۸ مدرسه مناطق حاشیه‌نشین استان هزینه می‌شود. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرانک قدسی ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین نمایشگاه مشارکت‌های اجتماعی، تجلیل از فعالان مدنی و مدیران حامی توسعه فعالیت‌های داوطلبانه که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: خرسندم که فرصتی شد تا با همکاری سازمان‌های مردم نهاد به بحث و بررسی دستاوردها و توانمندی آنان در این جلسه بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت 574 سمن در سطح استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد 237 مورد آن دارای مجوزهای مورد تایید فرمانداری و استانداری و مابقی نیز از ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، بهزیسیتی و ورزش و جوانان مجوز دارند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان حمایت از سازمانهای مردم نهاد را از سیاست‌های اصلی دولت بیان کرد و گفت: جهت ایجاد ظرفیت‌های بیشتر در زمینه مشارکت‌های اجتماعی اقدامات خوب و مناسبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این سازمان‌ها در راستای رسالت خود وظایف متعددی برعهده دارند، ادامه داد: اجرای برنامه‌های آنی، حمایت از دستگاه‌های دولتی، افزایش مشارکت‌های بیشتر که پل ارتباطی میان مردم و دولت برای پیاده کردن اهداف دولت است، از جمله راهبردها و برنامه‌های کاری سازمان‌های مردم نهاد است.

روایت استاندار از افزایش بی‌سابقه بزهکاری در مناطق حاشیه‌نشین کردستانمحرومیت و بی‌آبی سهم مردم روستای "آساوله"کردستان + فیلممحرومیت مردم "ننله" سنندج از ابتدایی‌ترین امکانات شهری + فیلم

قدسی با اشاره به وجود 14 محله حاشیه‌ای در در استان افزود: از طریق 9 دفتر تسهیل‌گیری خدمات مختلفی به این مناطق ارائه می شود.

وی بازدیدهای مختلف، برگزاری جلسات متعدد و دوره‌های آموزشی با هدف مقابله با خشونت و افتتاح پروژه‌های آموزشی را از جمله فعالیت‌های هفته اخیر در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از برپایی این نمایشگاه صورت گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: 3 واحد منزل مسکونی در محلات حاشیه‌ای «کانی‌کوزله، حسن‌آباد و نایسر سنندج» به‌عنوان خانه محلات خریداری و در اختیار مردمان این منطقه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار 9 میلیارد تومان از اعتبار تملک دارایی برای حاشیه شهرها جذب شده که در راستای توسعه تجهیزات و هوشمندسازی 118 مدرسه مناطق حاشیه‌نشین هزینه می‌شود.

به گفته قدسی، اقدامات صورت گرفته خوب بوده اما کافی نیست و باید سازمان‌های مردم نهاد به یاری دولت آمده و با مشارکت‌های آگاهانه به تعامل و همکاری بیشتری بپردازند.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان