Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برنامه‌ نمایش‌های تماشاخانه سیار «پیک امید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اعلام شد.

به گزارش آریا، تماشاخانه سیار کانون هم‌زمان با سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، نمایش فیلم‌هایی با موضوع‌های مختلف ویژه کودک و نوجوان را در برنامه‌های خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر از روز یکشنبه 27 مرداد ماه، این امکان فرهنگی فعالیت خود را در مناطق مختلف شهرداری شهر اصفهان آغاز می‌کند و هر شب ساعت 21 در یک منطقه نمایش فیلم خواهد داشت.

این تماشاخانه فیلم‌های بلند کانون از جمله «ضربه فنی» غلامرضا رمضانی، «خانه دوست کجاست» عباس کیارستمی، «کلید» ابراهیم فروزش، «دونده» امیر نادری، «کلانتری غیرانتفاعی» یدالله صمدی را در این مناطق به نمایش می‌گذارد.

همچنین قرار است انیمیشن‌های کوتاه کانون پرورش فکری از قبیل «سگی که مرض داشت» اثر پروین تجوید، «کشاورز و ربات» و «بهادر» ساخته‌ عبدالله علیمراد، «قلب مترسک» به کارگردانی غلامرضا کزازی، «شنگول و منگول» اثر فرخنده ترابی، «ماه بود روباه» به کارگردانی بابک نظری در بسته‌های 45 دقیقه‌ای نیز بر روی این تماشاخانه نمایش داده شود.

تماشاخانه سیار کانون از 27 مرداد تا 4 شهریور به ترتیب هر شب در مناطق چهارده، دوازده، دو، هفت، هشت، ده، سیزده، یازده و نه شهر اصفهان میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها است.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا 4 شهریور 1398 به دبیری علیرضا تابش در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان


کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


او گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری