Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:05:30 GMT

حجاج آذربایجان‌شرقی از ۱۳ شهریور باز می‌گردند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۱۰۵

حجاج آذربایجان‌شرقی از ۱۳ شهریور باز می‌گردند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر روحی ملکی روز دوشنبه اظهار کرد: نخستین گروه  ۲۷۰ نفری حاجیان استان در قالب ۲ کاروان ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه سیزدهم شهریور ماه از طریق فرودگاه تبریز به کشور بازمی گردند.

وی با بیان اینکه در مدت اقامت در عربستان یکی از زایران بیت الله الحرام استان فوت و یک نفر هم به خاطر بیماری بستری شد، افزود: آخرین کاروان آذربایجان شرقی نیز ساعت ۳ و پنج دقیقه بامداد ۱۷ شهریور به استان برمی گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحی ادامه داد: «فاطمه صغری عباسزاد رفیع» از تبریز به علت ایست قلبی، قبل از ایام تشریق فوت شد و بقیه حاجیان در سلامت کامل هستند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه زایران استان روزهای اول ماه محرم را در مدینه منوره یا مکه مکرمه خواهند بود، گفت: برای حجاجی که در این ایام در سرزمین وحی هستند، برنامه های فرهنگی که بعثه مقام معظم رهبری در هتل های محل اقامت حاجیان برنامه ریزی کرده، اجرا می شود.

روحی افزود: حدود ۴۱۵۰ زایر آذربایجان شرقی در قالب ۲۹ کاروان  و ۷۰۵ زایر استان اردبیل نیز از فرودگاه تبریز به حج مشرف شدند.

کد خبر 4696783

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت حجاج ایرانی بازگشت حجاج قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف عید غدیر خم بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز