Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل آذربایجان مرزی با مرکزیت خوی فقط شوی انتخاباتی و سرپوشی برای کمکاری نماینده خوی است و تجزیه آذربایجان غربی هیچ سودی ندارد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، نادر قاضی‌پور  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به میزبانی خبرگزاری فارس آذربایجان غربی برگزار شد با بیان اینکه طبق قانون هیچ نماینده‌ای حق هزینه‌تراشی برای دولت را ندارد اظهار داشت: این طرح‌ها شوی انتخاباتی است و عملکردی ارائه نکرده‌اند و برای پوشاندن کم کاری خود این طرح را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه این طرح تأیید نمی‌شود، گفت: باید در این برهه از زمان باید حساسیت زیادی خرج دهیم و دقت زیادی داشته باشیم، شهرهای اطراف خوی راضی به زیرمجموعه بودن برای خوی نیستند و این طرح از حدنصاب خارج شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح برای استان هیچ خیر و برکتی ندارد افزود: زمانی این طرح قابل‌قبول است و برای استان مزیت دارد که فرهنگ‌ها نیز هماهنگی داشته باشد ولی این چنین نیست و اگر سودی داشت حتماً  از سوی نمایندگان و مردم قبول می‌شد.

قاضی پور با بیان اینکه اساس این طرح سست است، تصریح کرد: این طرح به سرعت از حدنصاب افتاد و افرادی که در چند ماه اخیر به شکل مخفی از نمایندگان شهرهای دیگر استان‌ها تأییدیه گرفته‌اند نتوانستند این طرح را به تصویب برسانند و این امر نشان‌دهنده بی‌اساس بودن آن است.

سوال نمایندگان مجلس از دولت درباره توزیع کالاهای اساسینمایندگان مجلس نسبت به نحوه خصوصی‌سازی‌ها معترض هستندجزئیات نشست نمایندگان مجلس با «عباس عراقچی»

وی با بیان اینکه ستاد احیاء برای دریاچه ارومیه هیچ سودی نداشت و فقط اعتبارات تخصیص‌یافته به این امر به جیب برخی افراد رفت، گفت: مشخص نیست این اعتبارات در کجا خرج شد و چه بازدهی داشته است چراکه در احیا دریاچه ارومیه نقشی نداشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این باره بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی باید پیگیر این مسئله باشند و از مدیران و مسئولان  استانی و کشور درخواست شفاف‌سازی را داشته باشند.

قاضی پور با اشاره به مهاجرت معکوس مردم به روستاها، بیان کرد: تمامی اعتبارات تخصیص یافته برای تأمین امکانات رفاهی و حل مشکلات اساسی روستاها خرج شده و این امر سبب رونق در روستاها شده است.

در این جلسه نماینده مردم ارومیه با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم از رسانه‌ها درخواست کرد در این حوزه فعالیت زیادی داشته باشند و دین اسلام را بیشتر از قبل در اولویت اخبار و اطلاع‌رسانی‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/ش

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در اسلام آن ارزش و جایگاهی که به کارگر می‌دهند متفاوت از جهانیان است و نگاه مقدس و معنوی به این امر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه با توجه به یازدهم اردیبهشت و روز کارگر اظهار کرد: مسئله کار و کارگر در دین ما مسئله مقدسی است گرچه در تمامی جهان نیز به مسئله کار اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

وی افزود: اما در اسلام آن ارزش و جایگاهی که به کارگر می‌دهند متفاوت از جهانیان است و نگاه مقدس و معنوی به این امر وجود دارد؛ بنا بر گفته پیامبر اکرم (ص) دستانی که کار کرده و زحمت کشیده و روزی حلال کسب می‌کنند آتش جهنم را نخواهند دید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه ادامه داد: کار کردن و درست کار کردن عبادت است و اجر تلاش در راستای کسب روزی حلال برای خانواده بیشتر از جهاد در راه خدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان در حوزه اقتصاد به کشور فشار وارد کرده و جنگ اقتصادی وجود دارد، تصریح کرد: وقتی دشمنان تلاش می‌کنند اقتصاد و معیشت جامعه را نابود کنند کسانی که در تلاش و کوشش هستند اهمیتشان دوچندان می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی تأکید کرد: امنیت شغلی و بیمه کارگران باید مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد و کارگران نیز کار محول شده را نزد خود امانت از سوی خداوند متعال بدانند.

وی با اشاره به مسئاله حجاب عنوان کرد: حجاب مسئله شرعی و قانونی است و دشمنان چالش برای کشورمان ایجاد کرده چرا که می‌بینند بانوان محجبه به بالاترین جایگاه‌های علمی و مدیریتی دست یافتند و هم اکنون می‌خواهند انتقام بگیرند.

امام جمعه شهرستان ارومیه تأکید کرد: باید با برخورد مناسب این مسئله را مدیریت کرد و باید بانوان خودشان در این راستا پای کار باشند؛ در دین ما ارزش بانوان به اندازه‌ای است که حتی مردان نمی‌توانند به جایگاه آن‌ها دست یابند.

حجت‌الاسلام قریشی با تبریک روز معلم و الگو قرار دادن شهید مطهری اظهار کرد: معلمی شغلی بسیار مقدس بوده و هیچ شغلی به اندازه معلمی در دین اسلام مورد ارزش قرار نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: خداوند خودش را معلم دانسته و پیامبرمان نیز معلم است و از خداوند برای تمامی معلمان سلامتی و برای درگذشتگان مغفرت طلب می‌کنم.

کد خبر 748072

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی