Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:39:52 GMT

عاقبت دوچرخه سوار بی منطق در خیابان! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۱۰۳

عاقبت دوچرخه سوار بی منطق در خیابان! + فیلم

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کم نیستند رانندگانی که با‌وجود مقصر بودن در تصادف رانندگی نقش طلبکار را بازی می‌کنند. این رانندگان پس از تصادف به راننده مقابل پرخاش کرده و تلاش می‌کنند با ایجاد غوغا خود را بی‌تقصیر جلوه دهند. مانند اقدام عجیب زن دوچرخه‌سوار اهل «گوانگ دونگ» چین که با وجود مقصر بودن در تصادف با دوچرخه‌سوار دیگر چنین نقشی را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برخورد جالب راننده زن با یک راننده بی فرهنگ! + فیلم

زن دوچرخه‌سوار  در حالی که در جهت اشتباه در خیابان مشغول رانندگی بود پس از تصادف با مرد دوچرخه‌سوار، با یک چتر به او حمله‌ور شد. ویدئویی که توسط دوربین‌مدار‌بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این زن در حالی که در جهت اشتباه خیابان در حال دوچرخه‌سواری است دیده می‌شود که ناگهان از روبرو دوچرخه‌سوار دیگری که در جهت درست در حرکت بوده است از راه می‌رسد و با این زن تصادف می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از تصادف این زن ناگهان با چتر خود به دوچرخه‌سوار مرد حمله‌ور شده و چند ضربه به سر او وارد می‌کند. مرد جوان که از اقدام زن دوچرخه‌سوار متحیر شده است بلافاصله از دوچرخه پیاده می‌شود و او را زیر مشت و لگد می‌گیرد. سرانجام یک شاهد عینی از راه می‌رسد و مانع ادامه درگیری می‌شود.

انتشار این ویدئو در یکی از شبکه‌های اجتماعی در چین با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران بدون هیچ همدردی‌ای این زن را سزاوار آنچه برایش رخ داد دانستند.

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که دوچرخه سوار بی‌منطق در خیابان رقم زد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها تصادف دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دریافت 73 MB

تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد