Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:15:31 GMT

پایان مرمت و بازسازی مجموعه ورزشی سوریان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۲۶۸

پایان مرمت و بازسازی مجموعه ورزشی سوریان

در آستانه عید سعید غدیر خم، عملیات اجرایی مرمت و بازسازی ساختمان های اداری و استخر مجموعه ی ورزشی سوریان، به پایان رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از ورزش شهرداری، عملیات تعمیر اساسی ابنیه استخر سوریان که مطابق پیش بینی های انجام شده، 45 روز در نظر گرفته شده بود، در بازه ی زمانی 25 روزه به اتمام رسید تا شهروندان منطقه 20 در آستانه عید بزرگ سعید غدیر خم، از امکانات این مجموعه بهره برداری و استفاده مطلوب را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات تعمیرات اساسی ابنیه و بخشی از تاسیسات مجموعه ورزشی آبی سوریان که طی مدت کمتر از یک ماه تکمیل و به اتمام رسیده، در دو بخش ساختمان اداری و قسمت استخر (شامل پیرامون استخر و جکوزی، اتاق احیا، و...) است که با تخریب و تراش کاشی های قدیم، کف و دیوار و اجرای زیرسازی، لایه آب بندی و نصب مجدد کاشی استخری به متراژ حدود 700 مترمربع، 35 مترمربع قیرگونی، 4 مترمربع پوکه ریزی، تهیه و نصب  سرویس بهداشتی، اجرای حدود 600 مترمربع رنگ پلاستیک سقف و 800 مترمربع رنگ روغن دیوار به سرانجام رسید.

در تفاهم نامه‌ای که تیر ماه سال جاری بین سازمان ورزش و سازمان عمرانی مناطق شهرداری منعقد گردید، مقرر شد، سازمان عمران نسبت به تعمیر و احیای تاسیسات و ابنیه ساختمانی مانند موتورخانه، جکوزی،. استخر و... مجموعه های ورزشی با ابلاغ  اولویت ها  از سوی سازمان ورزش و نیز بازسازی زمین های چمن مصنوعی اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تجهیز اماكن ورزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد انصاری گفت: با شروع ؛ یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم احیا، مرمت و بازسازی قنوات کشور بود و این مهم در قالب بخشنامه به شهرستانهای هدف ارجاع شد. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۱۷ رشته قنات به طول بیش از ۶ کیلومتر احیا؛ مرمت و بازسازی شد افزود: تا پایان امسال ۷ رشته قنات دیگر به طول ۲ کیلومتر هم به این مجموعه اضافه می شود.
انصاری  ادامه داد: شهرستان باشت دارای ۵۰ رشته قنات است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این قنات ها بازسازی و احیا می شوند.
 رئیس جهاد کشاورزی باشت افزود: از آب این قنات ها  هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای شهر باشت تحت آبیاری قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر