Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: بازسازی ۱۰هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی آسیب‌دیده در سیل اخیر تکمیل شده و پرونده مابقی واحدها تا پایان شهریورماه بسته می‌شود. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود انصاری امروز در جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده استان که در اداره کل مدیریت بحران خوزستان تشکیل شد اظهار داشت: تعداد واحدهای تعمیری در استان 15 هزار و 632 واحد بوده که از این تعداد 10 هزار و 836 واحد تکمیل شده و تا شهریورماه تمام پرونده‌های واحدهای تعمیری بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 3 هزار و 414 واحد احداثی، عملیات ساخت 2 هزار واحد شروع شده و تعدادی نیز تا مرحله دیوارچینی پیش رفته‌اند تا امروز 19 هزار و 427 پرونده به بانک‌ها معرفی شده که 12 هزار و 329 پرونده به مرحله عقد قرارداد رسیده همچنین هزار و 946 مورد پرداختی به واحدهای احداثی داشته‌ایم.

سیل به 161 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد؛ تخصیص 9 میلیارد تومان برای تأسیسات آب روستایی10 هزار و 300 واحد مسکونی خسارت‌دیده سیل گلستان تعمیر و بازسازی شددولت برای جبران خسارت‌های سیل در گلستان 3000 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات مصوب کرد

انصاری با اشاره به پرداخت اعتبار به 13 هزار و 106 واحد تعمیری ادامه داد: علاوه بر تسهیلات بلاعوض در بحث معیشتی هزار و 479 فقره تسهیلات بانکی به ارزش 36 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان عنوان کرد: در چند روز گذشته روند رسیدگی به پرونده‌ها به علت ابلاغ مرحله دوم تسهیلات به تاخیر افتاده و پرونده‌های باقی مانده آماده هستند و برای تحویل به بانک‌ها منتظر ابلاغ اعتبارات به بانک‌های استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 16هزار و 47 تن سیمان توسط بنیاد مستضعفان و 2 هزار و 140 تن میله‌گرد را به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون تومان که تاکنون پولی که وزارت نفت برای مناطق سیل‌زده و مناطق نفت‌خیز پرداخت کند را پرداخت نکرده و ما این مبلغ را از منابع مالی خود تامین کردیم.

انصاری تصریح کرد: در جلسه‌ای که در تهران برگزار شد قرار شد توسط دفتر مرکزی اعتباراتی برای روستاهایی که بیشترین واحد احداثی و تعمیری را دارند تامین شود تا عملیات بهسازی این روستاها نیز انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان درباره اکیپ‌های پیمانکاری گفت: به علت عدم توانایی مالکین در ساخت منازل از پیمانکاران کمک گرفته شد اما این اکیپ های پیمانکاری باید افزایش یابد.

وی عنوان کرد: مشکلی که در شهرستان‌ها وجود دارد این است که پیمانکاران در این گرمای هوا حاضر به‌کار کردن نیستند و گرما عاملی در کاهش سرعت فعالیت‌ها شده است.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشکده ویژه مادران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، خواستار الگوگیری همه واحدهای دانشگاهی از این واحد دانشگاهی در ایجاد دانشکده‌های مختص بانوان شد و اظهار کرد:‌ با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی و ظرفیت‌های موجود در واحد یادگار امام (ره) به‌زودی شاهد ایجاد رشته‌هایی که مورد اقبال و استقبال دانشجویان مادر در دانشکده بانوان است، خواهیم بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با تأکید بر راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی روان‌شناختی و مدرسه عالی مهارتی مادر و کودک در پردیس مادران افزود: آنچه از این واحد دانشگاهی انتظار می‌رود این است که به‌عنوان واحد نمونه در تأسیس دانشکده مختص بانوان، الگویی موفق برای سایر واحد‌ها در سطح کشور باشد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: راه‌اندازی پردیس مادران و فعالیت‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد نشان از توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) نسبت به دانشجویان مادر است که این خود بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.

سروری‌مجد گفت: دانشجو بودن معمولا شرایط خاصی دارد و فرد برای اینکه بدون دغدغه به تحصیل بپردازد، باید همه تمرکز خود را صرف درس خواندن کند؛ اما اشتغال، ازدواج و فرزندآوری شرایطی را برای دانشجو ایجاد می‌کند که گاهی ادامه مسیر برای دانشجویان با سختی و مشقت طاقت‌فرسایی همراه بوده به همین منظور ضرورت ایجاد امکانات و بستری مناسب برای ادامه تحصیل مادران اجتناب‌ناپذیر است. امیدوارم آنچه امروز به جمع‌بندی رسیدیم در یک برنامه زمانی مدون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و در سازمان مرکزی تحقق یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان