Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان آرامون عصر دوشنبه در چهارمین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل و راه‌های آذربایجان‌غربی افزود: طرح‌های نرم افزاری ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های استان شامل، آموزش ، برنامه‌های فرهنگی و اعطای اقلام و نوشت افزار حاوی پیام های ایمنی با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال و در سطح ۴۰ مدرسه از مدارس حاشیه راههای استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه کاهش تصادف‌ها و سوانح رانندگی در استان، به اهتمام جدی و همه‌جانبه دستگاه‌های مسئول بستگی دارد و باید همه نهادها وظایف خود را در این خصوص به‌خوبی ایفا کنند ادامه داد: جداسازی جاده های ۲ بانده، افزایش روشنایی محورهای پرتصادف، توجه به ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها، ایمن‌سازی کارگاه‌های حاشیه جاده و حذف بریدگی‌های غیرایمن از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آرامون با تاکید بر جداسازی جاده‌های ۲ بانده استان با هدف جلوگیری تصادفات «شاخ به شاخ» اضافه کرد: برای روشنایی محورهای پر تصادف نیز اعتبار لازم در اختیار شرکت برق استان قرار داده شده که امیدواریم این امر به اولویت کاری این شرکت تبدیل شود.

وی اظهارداشت: حفظ ایمنی دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها نیز  بسیاری ضروری بوده و نیازمند توجه ویژه ای است و می توان در کنار اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای ایمن سازی این نوع  مدارس، از ظرفیت خیّران نیز در این‌خصوص استفاده شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به لزوم ایمن سازی کامل کارگاه‌های حاشیه محورهای مواصلاتی استان گفت: بریدگی های غیر ایمن و غیر مجاز باید در راستای جلوگیری از تصادف‌های احتمالی حذف شود.

کد خبر 4697111

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی مدارس قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف عید غدیر خم بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران