Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:09:35 GMT

خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۷۸۸

خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود

فرماندار گناوه دوشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با وجود اینکه دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور قرار گرفته اما طرح‌های مهمی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان گناوه در هفته دولت و در طول سال پیش بینی شده است.

سید علی پاکنژاد افزود:  باتوجه به خدمات گسترده دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه ادامه داد: هرچه بیشتر مردم در جریان خدمات نظام و دولت قرار گیرند امیدواری آنان نسبت به نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: ارتباط داشتن مدیران با رسانه ها و اطلاع رسانی به موقع آنان نقش مهمی در ایجاد نشاط و امید در بین مردم دارد.

فرماندار گناوه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال بمناسبت  هفته دولت ۵۲ طرح با ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود.

وی افزود: از این مجموع  ۴۴ طرح با ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی هشت طرح با ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در این شهرستان آغاز می‌شود.

پاکنژاد یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عمده طرح‌های افتتاحی و اجرایی در هفته دولت بصورت تجمیعی و در ساعت‌های غیر اداری و عصرها انجام می‌شود تا روند خدمت رسانی به مردم در دستگاه‌های اجرایی با مشکل روبه رو نشود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دولت حضور پررنگ داشته و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: قرار گرفتن شهرستان گناوه به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان‌های کمتر توسعه یافته به‌معنای محرومیت این منطقه نیست بلکه هدف توسعه همه جانبه فرا گیر این شهرستان است.

رسول رستمی افزود: شهرستان گناوه دارای ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی است که برنامه ریزی مناسبی برای بهره گیری از این فرصتها شده است.

وی اظهار داشت: کلید طرح ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور در دفتر رهبر معظم انقلاب زده شده و وزیر کشور متولی آن است.

رستمی گفت: مسئولان و مردم از این فرصت پیش آمده در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گناوه نهایت استفاده را داشته باشند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان بوشهر افزود: بمنظور اجرای این طرح در شهرستان گناوه جلسه‌های متعددی با رویکردهای چند وجهی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برای استفاده هر چه بیشتر از این موقعیت و نتیجه بخش بودن این طرح اتاق فکری از نخبگان استان تشکیل و نشست‌های متعددی با دستگاه‌های اجرایی برگزار و مسئولیت‌ها و ماموریت آنان تا پایان سال و برنامه ششم توسعه تدوین و مشخص می‌شود.

رستمی گفت: در این طرح به  توسعه زیرساخت ها و ارتقای مسایل اجتماعی در شهر و روستاهای شهرستان گناوه نگاه خاصی می‌شود.

وی بیان کرد: هر برنامه و طرح مناسبی که قرار باشد آینده در استان بوشهر اجرا شود از شهرستان گناوه به عنوان پایلوت شروع می‌شود.

در  این جلسه از آزاده سرافراز حجت اله احمدی رئیس اداره مخابرات شهرستان گناوه  تجلیل شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان بوشهر توسعه و پیشرفت دستگاه های اجرایی شورای اداری مخابرات قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک