Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیاست ستاد در سیستان و بلوچستان محرومیت‌زدایی و کمک به قشر آسیب‌پذیر است که در این راستا تاکنون اقدامات مهمی انجام گرفته است.

او افزود: بسته‌های غذایی توزیع شده امروز در بین محرمان شامل برنج، قند، ماکارونی، حبوبات، کنسرو، رب‌گوجه، چای، روغن، تن ماهی و شکر مجموعا به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در روز‌های آینده ۳۰۰ بسته لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، گاز و ملزومات زندگی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان توسط این ستاد در بین اقشار نیازمند در سطح استان توزیع می‌شود.

راشکی از ساخت مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ساخت مسکن ارزان قیمت نیز از دیگر سیاست‌های این ستاد در سطح استان است که بزودی عملیات ساخت آن‌ها آغاز خواهد شد.

بنیاد برکت سال ۱۳۸۶ در حوزه‌های کارآفرینی و ایجاد توسعه اجتماعی و اقتصادی در مناطق محروم ایران زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رفع مشکل محرومان و آباد کردن روستا‌ها آغاز به کار کرده است.

این بنیاد مأموریت خود را مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی، کمک به آبادانی و توسعه فضا‌های آموزشی و فرهنگی- مذهبی، کمک به ارتقا سطح سلامت و توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات حمایتی، بیمه‌ای و مالی به محرومان عنوان کرده است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر برای رفع محرومیت این استان مرزی با امضای تفاهم نامه مشترک با استانداری عزم خویش را برای زدودن محرومیت از چهره این استان و کمک به توسعه منطقه بکار بسته به طوری که شاهد نتایج مطلوبی از اجرای طرح‌ها در این خطه از ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ع

توزیع  بسته غذایی بین اقشار آسیب‌پذیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد