Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@08:33:11 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۵۴۷۱

آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های شهر اصفهان

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، ابتدای بزرگراه شهید دستجردی در هردو مسیر(مقابل ترمینال صفه)، مسیر شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیادشیرازی تراکم ترافیکی وجود دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز -دوشنبه ۲۸ مرداد ماه- ساعت١٩ در مسیر شمال به جنوب سه راهی ملک شهر، میدان ٢٥ آبان به سمت میدان شهدا، خیابان جی در مسیر شرق به غرب، مسیر شمال به جنوب خیابان پروین، مسیر شمال به جنوب بزرگمهر، هر دو مسیر هشت بهشت غربی و هشت بهشت شرقی، میدان احمد آباد ابتدای خیابان بزرگمهر، مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید، خیابان نشاط در مسیر شمال به جنوب، مسیر شرق به غرب خیابان شهید مدرس، خیابان علامه مجلسی در مسیر شمال به جنوب، مسیر شرق به غرب خیابان کمال و مسیر  شمال به جنوب چهارباغ پایین ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردد خودروها در مسیر غرب به شرق خیابان کمال اسماعیل، خیابان شهید مطهری در مسیر شرق به غرب، مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه، مسیر شمال به جنوب خیابان چهارباغ بالا، مسیر شرق به غرب بلوار دانشگاه، طول خیابان شریعتی به صورت رفت برگشت، خیابان توحید در هر دو مسیر و مسیر شمال به جنوب خیابان حکیم نظامی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به شهروندان محترم توصیه می‌شود امشب در هنگام پخش نذورات از هرگونه از پارک دوبل پرهیز کنند تا در این صورت شاهد نظم ترافیکی در شهر باشیم.

کد خبر 386394

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر آخرین وضعیت ترافیک اصفهان شهر شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران