Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان با حواشی گوناگونی همراه بود. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان با حضور جمعی از مسئولان سینمایی کشور، مدیران استانی و شهری، هنرمندان، اصحاب رسانه و عموم مردم در باغ غدیر اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعاتی مانده به آغاز این مراسم صندلی‌های در نظر گرفته شده برای آئین افتتاحیه در حال پر شدن بود و داوران کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان مشغول به تمرین اجرای خود بودند.

دقایقی مانده به ساعت رسمی آغاز آئین افتتاحیه تنها تعداد انگشت شماری از صندلی‌ها خالی بود و از ساعاتی پیش از آغاز آئین افتتاحیه بادکنک‌های سبز رنگی میان حضار پخش شد.

آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بدون تاخیر و با اجرای گروه آبنبات آغاز شد و در ادامه با اجراهای نمایشی و عروسکی همراه بود که در این میان عده‌ای با پرچم‌های ایران به دست و به صورت ایستاده مشغول تماشای برنامه بودند. اجرای این برنامه همچنین بر عهده پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

‌برنامه سی‌و‌دومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اعلام شد + جزئیات برنامه‌ها و فیلم‌هابرنامه کارگاه‌های آموزشی سی‌ و‌ دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان اعلام شد + جدولآثار ایرانی خاطره‌انگیز جشنواره فیلم‌ کودک مشخص شدند

این مراسم از شبکه استانی اصفهان و چند سایت اینترنتی با پخش زنده همراه بود که در ابتدای این برنامه پس از قرائت پیام وزیر ارشاد و همزمان با تک‌خوانی موسیقی سنتی در وصف امام علی(ع) خانواده و فرزندان تعدادی از شهدای مدافع حرم با تصاویری از این شهدای والامقام به روی صحنه آمدند.

فرزندان شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت وطن از جمله شهید مسلم خیزاب، شهید علی شاه سنایی، شهید یحیی براتی و شهید محسن صفری در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم که همزمان با شب عید غدیر خم بود پرچم حرم حضرت امیرالمومنین(ع) زینت بخش مراسم و به دستان فرزندان شهدای مدافع حرم حمل شد.

مرضیه برومند، پوران درخشنده، رائد فریدزاده، عبدالله علیمراد، ابوالفضل جلیلی، رابعه مدنی، کامبوزیا پرتوی، لیلی رشیدی، علی‌اکبر قاضی‌نظام، مستانه مهاجر، مسعود کرامتی و وحید نیکخواه آزاد از مهمانان حاضر در آئین افتتاحیه بودند.

مشکل در صوت و کم بودن صدای سخنرانان در آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان باعث شد که عده‌ای از خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش اخبار دچار مشکل شوند.

در اواسط برنامه با اجرای موسیقی زنده توسط کودکان و نوجوانان، ایستاده بودن عده‌ زیادی از حضار حاضر در جشنواره، اعتراض افراد نشسته را به دنبال داشت که حتی با ورود انتظامات برنامه همچنان عده‌ کثیری به صورت ایستاده برنامه را به تماشا نشستند.

عده‌ای از حضار در آئین افتتاحیه به علت ایستاده بودن و عدم در نظر گرفتن تعداد صندلی مناسب در اواسط افتتاحیه برنامه را ترک کردند.

داوران کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بادکنک‌های سیاه رنگ را به نشانه‌ ابرهای سیاه رنگ به آسمان رها کرده و بادکنک‌های رنگی را جایگزین آن کردند.

عدم تعیین جایگاه ویژه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه سبب شد که این افراد در ابتدای برنامه برای مستقر شدن دچار مشکل شوند و همچنین عده‌ای از عکاسان خبری نیز در ابتدا برای تردد خود دچار مشکل شدند که پس از مدتی این مشکلات برطرف و خبرنگاران و اصحاب رسانه در جایگاه مناسبی مستقر شدند.

کم بودن تعداد صندلی‌های در نظر گرفته شده برای آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان باعث شد که با نزدیک شدن به ساعت آغاز برنامه عده‌ای از مردم جایی برای نشستن نداشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دبیر علمی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس گفت: این همایش به دلیل اهمیت بعد تجاری خلیج فارس، بازرگانی دریایی و حمل و نقل را محور اصلی خود قرار داده است.

حمید اسدپور بیان کرد: ۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که یک سوم این مقالات برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی گفت: موضوع عمده مقالات دریافت شده متمرکز بر بنادر ایران و روابط تجاری ایران با دیگر کشور هاست.

اسدپور با بیان اینکه همایش بین المللی خلیج فارس در دو روز برگزار می‌شود گفت: روز اول، روز علمی همایش است و روز دوم به عنوان روز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز علمی همایش پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه مقالات می‌پردازند و در روز فرهنگی بازدید از آثار تاریخی استان برنامه ریزی شده است.

دبیر اجرایی همایش هم گفت: برای حضور ۱۰ مهمان خارجی که مقالات ارسالی آنان پذیرفته شده برنامه ریزی شده و قرار است از پژوهشگران کشور‌های عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش میزبانی کنیم.

علی اکبر کیانی افزود: برگزاری مسابقه دو و میدانی، نمایشگاه اسناد تاریخی خلیج فارس و غرفه‌های سنتی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • زیر تیغ
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا