Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسرین شاکری فرد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: توسعه ورزش بانوان از روش های مختلف قابل انجام است که یکی از بهترین آن ها، طرح های استعدادیابی به منظور تشویق هرچه بیشتر دختران کودک و نوجوان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: کشف به موقع استعدادها و قابلیت ها در سنین پایین اجازه رشد و توانمندسازی را به ورزشکار می دهد و در همین ارتباط برگزاری دوره های مختلف استعدادیابی امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اهمیت پشتوانه سازی تیم های استانی و ملی خاطرنشان کرد: از اکنون باید به فکر معرفی چهره های ورزشی به تیم های مختلف باشیم تا در سال های آینده تیم های ملی با بدنه قوی و منسجم در سنین گوناگون در میادین خارجی موفق ظاهر شوند.

وی ادامه داد : از آنجا که اقوام مختلف در استان اصفهان زندگی می کنند مجموعه ای از ظرفیت ها و توانمندی جسمی حرکتی متنوع در این خطه وجود دارد، بنابراین افزایش دوره های استعدادیابی و ارزیابی می تواند به شناخت نفرات مستعد منجر شود و به دنبال آن تیم های موفق به ویژه در بخش بانوان شکل گیرد.

شاکری فرد با بیان این که بانوان اصفهانی سال قبل در نخستین دوره المپیاد استعدادیابی استعدادهای برتر کشور پس از تهران به مقام دوم دست یافتند، تصریح کرد: این مقام در کنار سایر مقام هایی که بانوان این خطه کسب می کنند نشان از ظرفیت بالای ورزشی در بانوان اصفهان است، پس می توان با برنامه ریزی بهتر و افزایش کمی و کیفی طرح های استعدادیابی و استعدادپروری شاهد توسعه هرچه بیشتر ورزش بود.

وی اظهارداشت : بانوان در دومین دوره المپیاد استعدادیابی استعدادهای برتر کشور در ۴۱ رشته شرکت خواهند کرد و کاروان اصفهان در این دوره شامل حدود ۵۰۰ ورزشکار است که نسبت به سال قبل ۱۰۰ نفر افزایش دارد.

رییس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: آیین بدرقه و اعزام کاروان ورزشی استان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور روز یکشنبه گذشته با حضور ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مسوولان هیات و اداره کل در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار شد و در این برنامه سعی کردیم با برنامه های متنوع روحیه ورزشکاران را افزایش دهیم.

در پایان این مراسم پوستر دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور رونمایی شد.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور  در ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور سال‌جاری به میزبانی ۲۰ استان کشور در ۹۶ رشته برگزار می شود.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در اصفهان فعالیت می کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این استان وجود دارد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استعدادیابی اصفهان بانوان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: «همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادار نماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام تر پیگیری خواهد کرد.»

کد خبر 6096401

دیگر خبرها

  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور