Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات شطرنج استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات شطرنج رده های سنی قهرمانی جهان که در بلاروس جریان داشت، باراد یگانگی ملی پوش گیلانی موفق شد یک مدال طلا و یک مدال برنز این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

کیومرث بیات افزود: بر این اساس و در جریان رقابت های شطرنج رده سنی زیر هشت سال قهرمانی جهان، باراد یگانگی در بخش بلیتس ( رعدآسا) با برتری برابر تمامی رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این شطرنجباز شایسته و آینده دار استان گیلان و کشور در رقابت های رپید( سریع) قهرمانی رده سنی زیر هشت سال جهان نیز ، موفق شد مقام سوم را کسب کند تا ضمن تصاحب دومین مقام جهانی خود در این رقابت ها، مدال برنز این رشته را بر گردن بیاویزد.

بیات ادامه داد: تیم ملی شطرنج ایران با شش شطرنجباز در رقابت های شطرنج قهرمانی رده ها سنی جهان در بخش های رده سن زیر هشت سال، زیر ۱۰ سال و زیر ۱۲ سال حضور یافت که فقط باراد یگانگی از گیلان توانست دو مدال و مقام را در مسابقات جهانی برای ایران کسب کند.

رئیس هیات شطرنج گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های شطرنج رده های سنی قهرمانی جهان که دوشنبه شب پایان یافت، زبده ترین شطرنجبازان از کشورهای مختلف جهان به مدت یک هفته در شهر مینسک بلاروس با هم به رقابت پرداختند.

بیات یادآور شد: همچنین ارسلان زرین فام مربی شخصی باراد یگانگی یکی از دو مربی حاضر ایران در رقابت های شطرنج رده های سنی قهرمانی جهان در کشور بلاروس بود.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بلاروس تیم ملی جهان مدال طلا ملی پوش قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور طی روزهای ششم تا دهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در پایان پنج روز تلاش نتایج زیر برای استان کردستان بدست آمد:

آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره

کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره

ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره

آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز

ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز

گفتنی است؛ مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسورهای کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

کد خبر 6095516

دیگر خبرها

  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری