Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@12:28:02 GMT

تجلیل از خدمات دولت بمناسبت هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۸۰۸

تجلیل از خدمات دولت بمناسبت هفته دولت

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت السلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان روز گذشته  در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت که در محل تالار الغدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در ساده زیستی، ولایتمداری، انقلابی بودن، مردمی بودن، کارایی بودن، اطلاعت از نظام شاخص بودند و کارهایی انجام دادند که ماندگار شد، لذا زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر به دنبال یک دولت هم تراز با گام دوم انقلاب هستیم که بناست در مسیر انقلاب قدم های استواری را با جسارت و شجاعت خاص بردارد، باید فرمایشات رهبری را در این زمینه نصب العین قرار دهیم؛ رهبری به نیروهای جهادی، انقلابی، مومن، صبور، متدین و مردمی که نمونه هایشان را در صدر انقلاب مان دیدم اشاره کرده اند، همین جوان هایی که ۸ سال جنگ را مدیریت کردند از آن جمله اند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این جلسه مدیران موفق حاضرند و آنانی که هیچگاه در جلسات حاضر نمی شوند، در انجام مسئولیت هایشان نیزناموفق هستند، یادآور شد: البته با توجه به تاکیدهای رهبری، امکان اعلام اسامی این مدیران کم کار را از تریبون نماز جمعه به رغم اعلام قبلی ندارم.

حجت السلام ابراهیمی پور از مسئولان به عنوان حلقه اتصال نظام با مردم نام برد و گفت: در واقعه غدیر خداوند خواست تا مدلی از حکومت که خدمتگزار مردم است را به جهان نشان دهد، مدل حکومتی که زندگیش ساده زیستی و تفکراتش به اندازه دهها نفر باشد.

او  با بیان اینکه خداوند در روز قیامت علاوه بر پرسش از تکالیف شرعی که بر عهده همه است بر آنچه وظیفه انجامش را داشتیم اما کوتاهی کردیم نیز می پرسد و باید پاسخگو باشیم، افزود: دشمن برای ناکارآمد نشان دادند نظام از تمام ظرفیت هایش استفاده می کند، اکنون که مشکلاتی همچون بیکاری، مسائل اقتصادی و معیشتی، تورم، گرانی مسکن و امثال آن عرصه را بر مردم تنگ کرده است باید کوشید و در فرصت حاصل شده تحت عنوان هفته دولت تمام کارهایی را که در حوزه های مختلف به انجام رسیده را با مردم در میان بگذارید  تا در این باره به آگاهی برسند.

امام جمعه آبادان خطاب به مسئولان دستگاههای اجرایی از آنان خواست تا روابط شان را با خبرنگاران تقویت کنند و مسائل مربوط به حوزه های کاریشان را با آنان در میان بگذارند.

به گفته وی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری تمام خدمات چهل ساله را بیان کردند لذا مدیران دستگاههای مختلف اجرایی باید با الگوگیری از رهبری این کار را به انجام برسانند.

امام جمعه آبادان از هفته دولت به عنوان هفته تجلیل از خدمات آن نام برد و ادامه داد: در این هفته هم مردم فرصت قدردانی از دولتمردان را می یابند و هم دولت فرصت بیشتری برا یارائه خدماتش به مردم پیدا می کند.

انتهای پیام/ د

هفته دولت ، هفته تجلیل از خدمات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجلیل هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام آبادان بازگشایی شد

تین نیوز

فرماندار شادگان با اشاره به یکطرفه شدن محور بندر امام آبادان، از بازگشایی این محور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جمال صالح زاده با اشاره به بسته شدن محور بندر امام آبادان به دلیل بارندگی شدید و طوفان اظهار کرد: محور بندر امام آبادان که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

صالح زاده ادامه داد: در حال حاضر تردد در این محور برقرار و شرایط کاملا عادی است.

وی با اشاره به دلیل مسدود شدن این محور، عنوان کرد: با توجه به طوفانی که منجر به سقوط دکل های برق شده بود، پلیس راه محور را یکطرفه کرده بود که پس از جا به جایی دکل ها، شرایط تردد به حالت عادی بازگشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی