Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و چشم بسته می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند. تاریخ انتشار: 12:00 - 29 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۰۰۶

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار هفته اول مقابل پارس‌ جنوبی جم‌ اظهار داشت: ترکیب فعلی پرسپولیس به مراتب قدرتمندتر از فصل گذشته است و کنار آن اسکلت‌ اصلی این تیم حفظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال پس از جدایی برانکو، همه باید از کالدرون حمایت کنند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در نقل‌و‌انتقالات جذب شدند، در گذشته هم عضوی از این تیم بودند و همین یک امتیاز مثبت برای کالدرون است. خوشبختانه در تمام پست‌ها پرسپولیس بازیکنان توانمندی دارد. امیدوارم جونیور هم مانند بودیمیر نباشد و بتواند در کنار علیپور برای پرسپولیس مثمرثمر باشد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و چشم بسته می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند. پبشکسوتان و هواداران باید از شروع لیگ از پرسپولیس حمایت کنند تا این تیم خوب نتیجه بگیرد. امیدوارم در بازی مقابل پارس‌ جنوبی بازیکنان کوبنده در زمین ظاهر شوند تا بتوانند لیگ را مقتدرانه و با توپی پُر شروع کنند. شاگردان کالدرون باید در نیم فصل نخست امتیازات را جمع کنند تا در نیم فصل دوم با مشکلی مواجه نشوند. با این شرایطی که پرسپولیس دارد به نظرم این تیم در لیگ نوزدهم هم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

منافی در خصوص برگزاری دربی در هفته چهارم خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در استقلال صورت گرفته، بازیکنان این تیم به چند هفته زمان نیاز دارند تا بتوانند هماهنگی لازم را به دست بیاورند. البته دربی شرایط خاص خودش را دارد و خیلی زود است بخواهیم درباره نتیجه شهرآورد پایتخت اظهارنظر کنیم. بازیکنان باید پله پله جلوتر بروند و نباید تمام تمرکزشان را به دربی معطوف کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد منافی پرسپولیس لیگ برتر فوتبال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!