Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:51:14 GMT

پخت و توزیع نان رایگان همزمان با عید غدیر در سیریک

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۵۳۶

پخت و توزیع نان رایگان همزمان با عید غدیر در سیریک

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک به مناسبت روز عید غدیر خم اظهارداشت: همزمان با روز عید غدیر خم و در راستای گرامیداشت این روز مبارک ۱۰ واحد نانوایی در سیریک در یک اقدام نیکو کارانه اقدام به پخت و توزیع نان رایگان به شهروندان سیریکی کردند. در این روز این تعداد نانوا بیش از ۳۰ هزار قرص نان رایگان بین مردم توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دهه ولایت و امامت گفت: هدف تمام این اقدامات انجام شده در واقع نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه و اصناف و کسبه است.

کریمی با بیان اینکه اصناف در پرتو غدیر در جامعه به نقش خود عمل کردند خاطرنشان کرد: عدالت کسبه و بازاریان بر گرفته از عدالت امام علی (ع) است که در بازار اجرا می کنند.

وی اضافه کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، دیگر اصناف هم از این اقدامات حسنه با همکاری همدیگر انجام داده اند که خدمات رایگان شامل کپی ، فنر زنی ،پرس کارت ، منگنه کتاب و بسته هایی از لوازم التحریر به ۱۰۰ دانش آموز نو آموز از امروز تا پایان روز سه شنبه توسط ۱ واحد صنفی فروشگاه لوازم التحریر در روستای شهید مردان سیریک ارائه می شود.

کریمی با بیان اینکه، این کار خیرخواهانه نشان دهنده نوع‌دوستی مردم این شهرستان است که علاوه بر اجر معنوی موجب همدلی و وحدت در جامعه می‌شود افزود : در همین راستا ۳ واحد صنفی آرایشگاه در یک اقدامی نیکو کارانه در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه به عشق حضرت علی(ع) و بزرگداشت روز عید غدیر خم به صورت رایگان موی سر شهروندان سیریکی نیز اصلاح می کنند.

کریمی اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، اهدای بسته فرهنگی از دیگر برنامه های عید غدیر خم اصناف سیریک است که انجام دادند.

کد خبر 4697432

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد کریمی صنعت معدن و تجارت هرمزگان عید غدیر خم نانوایی قزوین بوشهر روز خبرنگار شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان