Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام  رضایی در نشست بصیرتی سیاسی جمع بسیجیان گردان امام علی(علیه السلام)فارسان گفت: بسیجیان  در توحید شناسی،دشمن شناسی،داشتن بصیرت دینی برای شناسایی چهره های مختلف و جدید فتنه پیشقراولان مبارزه با فتنه ها ودشمنان داخلی و خارجی هستند.

وی افزود : اکنون نیز که با تحریم اقتصادی به عنوان یکی دیگر از تهدیدات دشمن روبرو هستیم که با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی بر این تهدید نیز فائق خواهیم آییم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی به کارنامه درخشان بسیج اشاره کرد و گفت: باید قدر بسیج را بدانیم که همیشه در کنار دیگر قوا، امنیت و آسایش کشور را برعهده می گیرد و در زمان های خطرناک پیشقدم می شود و تلاش می کنند مبادا به کشور خطری برسد.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: امروز دیگر مثل گذشته نیست که دشمن چیزی بگوید و ما با سعه صدر برخورد کنیم و کوتاه بیاییم، ما به واسطه توانایی دفاعی خود به اوج اقتدار رسیده ایم و کوچکترین تجاوزی را به سخت ترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد و این را همه به خصوص استکبار جهانی فهمیده اند.

 وی به بی اثر شدن تحریم ها اشاره کرد و ادامه داد:امروز دشمنان ما نیز  به این نتیجه رسیده اند که تحریم ها دارد بی اثر می شوند و اگر توجه بیشتر مدیران کشور  را داشته باشیم  با  روحیه جهادی مردم و دانشمندان بسیجی در همه عرصه ها ورود پیدا خواهیم کرد وکشور به خود کفایی در همه زمینه ها نزدیکتر می شود .

وی به سه وظیفه اصلی بسیج اشاره و بیان کرد: مبارزه با نفوذ، مبارزه با آسیب های اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق اقتصادمقاومتی از جمله مولفه های بسیج به شمار می رود،  رزمندگان و بسیجیان  باید ضمن تقویت روحیه خدامحوری و اخلاص در خود، با آسیب شناسی کارشناسانه نقاط قوت خود را گسترش دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم