Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید احمد ابوالقاسمی فر رئیس دانشگاه آزاد شاهرود  ضمن بیان اینکه با حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد دو بخش بیمارستانی و یک مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد شاهرود افتتاح شد، گفت: طی مراسمی با حضور مسئولان، بخش آی‌سی‌یو جدید و اتاق عمل شماره چهار بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) شاهرود و مرکز تحقیقات نانو ذرات بیولوژیک در پزشکی این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از بخش‌های مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شاهرود بازدید کرد، افزود: در این بازدید‌ها توسعه بخش‌های این بیمارستان با کمک دانشگاه آزاد اسلامی و سایر نهاد‌ها در شاهرود مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه مرکز تحقیقات «نانو ذرات بیولوژیک در پزشکی» دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه نیز افتتاح شد، ابراز داشت: این اولین مرکز تحقیقاتی تخصصی در زمینه نانو ذرات بیولوژیک حوزه علوم پزشکی سطح کشور محسوب می‌شود.

ابوالقاسمی فر در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهداف ویژه تعریف‌شده در منطقه آمایشی یک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله افزایش دانش در مطالعات سرطانی و گیاهان دارویی و نیز قرار داشتن مرکز فوق در این منطقه آمایشی، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یکی از اهداف مهم تبیین شده برای مرکز کاربرد نانو ذرات بیولوژیک در درمان سرطان و دارورسانی هدفمند و پرتونگاری سرطانی و نیز ورود در حیطه برقراری ارتباط بین دارو‌های گیاهی و نانو ذرات زیستی برای افزایش خواص درمانی آن‌ها است.

او بابیان اینکه در این مرکز آزمایشگاه مرجع اصلی جهت انجام امور تولیدی و خاصیت سنجی و دو آزمایشگاه همکار برای کشت سلول و بافت و آموزش وجود دارد، افزود: دپارتمان اصلی مرکز که شامل دفاتر رئیس و اعضای هیات موسس و دفتر امور سایت و دبیرخانه، در مجاورت آن قرارگرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه محمدمهدی طهرانچی از مجموعه مهارت‌های بالینی (skill lab) دانشکده علوم پزشکی نیز بازدید کرد، اضافه کرد: لازم به ذکر است که تاکنون در این مرکز چهار دوره از آزمون سراسری صلاحیت بالینی برگزارشده است.

انتهای پیام / م

حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد کشور در شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد