Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@23:53:38 GMT

گنج‌خانلو سی و ششم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۳۶۷

گنج‌خانلو سی و ششم شد

خبرگزاری میزان- رکابزن تیم سپاهان اصفهان در مرحله نخست دوم دوچرخه‌سواری اندونزی سی وششم شد. تاریخ انتشار: 15:11 - 29 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۰۸۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مرحله دوم تور دوچرخه‌سواری اندونزی صبح امروز (سه‌شنبه) به مسافت ۱۵۷ کیلومتر برگزار شد.

در پایان این مرحله از مسابقات، محمد گنج‌خانلو رکابزن تیم دوچرخه‌سواری سپاهان با ثبت زمان ۴:۰۳:۳۵ با قرار گرفتن در جایگاه سی وششمی بهترین جایگاه را میان نمایندگان ایران به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  امیر حسین جمشیدیان، محسن رحمانی، بهنام آرین و حسین ناطقی هم به ترتیب ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۸۲ شدند.   تا پایان مرحله دوم، تیم سپاهان در رده‌بندی تیمی در جایگاه سیزدهم قرار دارد.   مرحله سوم این مسابقات فردا (چهارشنبه) به مسافت ۱۹۰ کیلومتر برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری محمد گنج خانلو دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد