Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صدیق ثابتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها به تعداد ۱۹ مورد است که پنج پروژه احداث و بهسازی راه‌های اصلی و بزرگراهی جمعا به طول ۲۰ کیلومتر با ۴۶۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده از جمله این طرح هاست که در این هفته زیر بار ترافیک می‌رود.

وی اضافه کرد: تعداد شش طرح نیز در حوزه احداث مسکن شامل ۵۵۴ واحد مسکن مهر و مشارکتی و ۱۱ واحد تجاری جمعا با ۵۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که به متقاضیان واگذار می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اهمیت ویژه بازآفرینی شهری از بهره برداری هشت پروژه بازآفرینی در شهرستان‌های سنندج ، مریوان سقز و قروه خبر داد و گفت : برای اتمام این طرح‌ها نیز ۱۲۵ میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال هزینه شده است.

ثابتی گفت: اقدامات و گام‌های مهمی در راستای توسعه کردستان در حال انجام است و دولتمردان در سطح ملی و استانی نیز نسبت به توسعه حوزه های راه و مسکن نگاه ویژه دارند که انتظار می‌رود با تداوم حمایت‌ها، تامین منابع مالی و  تلاش تمامی عوامل مختلف شاهد جبران کمبودها در استان باشیم .

طول شبکه راه های استان حدود هشت هزار کیلومتر است که این میزان شامل حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

کردستان با ۲۸ هزار کیلومتر مربع در حاشیه جنوبی رشته کوه زاگرس قرار گرفته و یکی از مناطق سرسیر کشور است.

۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان راه و شهرسازی سنندج بازآفرینی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد

به گزارش همشهری آنلاین، گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برفگیر استان کرمانشاه و شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته می‌شود و به دلیل سختگذر بودن امکان انجام عملیات برف‌روبی در آن وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه و شهرستان پاوه و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد قرار دارد.

گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 847121 برچسب‌ها برف خبر مهم استان کردستان استان کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد