Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@21:40:12 GMT

انتقاد از دوگانگی رفتار نمایندگان مجلس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۳۴۰

انتقاد از دوگانگی رفتار نمایندگان مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: روز یکشنبه 27 مردادماه صحن علنی مجلس محل اعتراض نمایندگان و هجمه رئیس و هیات رئیسه مجلس به نماینده دولت بود. وی دلیل این موضوع را عدم تمکین دولت به مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اجرایی کردن ۶ میلیون تن قیر رایگان به دستگاههای اجرایی اعلام کرد و گفت جای تشکر و قدردانی دارد که در اعتراض به عدم اجرای قانون این موضوع شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد، من هم با اعتراض‌کنندگان در کمیسیون برنامه وبودجه در صحن علنی موافق بودم.

وی درباره علت موافقت خود با اعتراض نمایندگان گفت: با اجرایی کردن این مصوبه هم قانون مجلس اجرایی می شود و هم پروژه های عمرانی به ویژه در مناطق محروم اجرا و اقشاری از جامعه که محرومیت بیشتری دارند، منتفع می شوند.

حاجی بابایی با تشکر از نمایندگان در خصوص اعتراض به عدم اجرای قانون واگذاری قیر رایگان گفت: چرا نمایندگان عزیز چنین اعتراض و هجمه‌ای را برای عدم اجرای قانون افزایش حقوق و همسان‌سازی کارکنان شاغل و بازنشسته در صحن علنی مجلس نداشتند؟

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات تاکید کرد: اگر همین اعتراضی که به عدم اجرای قانون واگذاری قیر رایگان در مجلس صورت گرفت، برای تخلف محرز دولت در اجرای قانون مجلس در افزایش و یکسان‌سازی حقوق ها صورت می گرفت، بی شک قانون مجلس اجرا می شد.

وی افزود: گاهی وقتها مجلس می خواهد، می شود و به نتیجه می‌رسد؛ به ویژه زمانی که با رئیس مجلس هماهنگ باشد و گاهی سکوت می کند. مجلس گاهی در راس امور است و گاهی نمی‌خواهد که در راس امور باشد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود