Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امام جمعه جیرفت روز سه شنبه در این آیین غدیر خم را وجه امتیاز تکامل بشریت دانست و گفت: این غدیر است که تکامل بشریت را از بقیه موجودات جدا می‌کند.
حجت الاسلام  رضا سعادت فر با استناد به آیات قرآن کریم، افزود: در واقعه‌ غدیر تکمیل نعمت و رضایت خداوند از انسان‌ها به وقوع پیوست.
وی ترویج و تبیین غدیر را وظیفه‌ همگانی ارزیابی کرد و گفت: مساله غدیر باعث قوام عالم هستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه جیرفت تصریح کرد: راه نجات و پیشرفت عالم هستی در این است که مساله انتظار را برگرفته از غدیر، تقویت کنیم تا زمینه سازی ظهور رقم بخورد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه جیرفت  هم در این مراسم بازسازی واقعه غدیر را از بزرگترین رویدادهای فرهنگی شهر جیرفت برشمرد و گفت: این برنامه به منظور انتقال سیره ائمه معصومین به ویژه امام علی (ع) به نسل نوجوان و جوان اجرا شد.
سرهنگ حسن سنجری از همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان جیرفت و همچنین مردم و بسیجیان در روند بازسازی واقعه غدیر تشکر کرد.

اطعام هشت هزار نفر در شهرستان عنبرآباد
جیرفت -ایرنا - با همت خیران و موسسه قرآنی امیرالمومنین (ع) به مناسبت عید غدیر خم بیش از هشت هزار پرس غذای نذری طبخ و بین مردم و نیازمندان توزیع شد.
حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه عنبرآباد ضمن تبریک عید غدیر گفت: یکی از سنت های حسنه در این عید، اطعام مومنان است که ثواب بسیار زیادی دارد.
مدیر موسسه قرآنی امیر المومنین(ع) هم گفت: با توجه به اهمیت اطعام مردم در  روز عیدغدیر، امروز هشت هزار پرس غذا در موسسه، طبخ و بین مردم توزیع شد.
فاطمه شیخ اسدی افزود: امیدواریم این سنت حسنه هر ساله تداوم یافته و مردم ضمن معرفت بیشتر نسبت به این روز بزرگ، از برکات غدیر بهره مند شوند.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم اطعام فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دکتر جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کد خبر 849521 منبع: ایسنا برچسب‌ها ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت