Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام روز سه شنبه این سازمان مستقر در مسکو، حد نصاب تعیین شده برای صدای ضرب آهنگ برنامه ها نمی تواند بیش از ۱.۵ دسی بل باشد حال آنکه صدای شبکه سی.ان.ان در زمان نشان دادن لوگوی این شبکه تا ۹.۶ دسی بل رسیده است.

گفتنی است شبکه های تلویزیونی جهان از ضرب آهنگ های مخصوصی در هنگام پخش اخبار استفاده می کنند تا علاوه بر افزایش دقت مخاطبان، توجه آنها را به برنامه ها و اخبار مهم جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله هم اکنون به رقابتی سخت بین شبکه ها تبدیل شده است و شبکه های خبری جهان برای پیشی گرفتن از یکدیگر در جذب مخاطب هزینه های هنگفتی به موسیقی دانان برای ساخت ضرب آهنگ های انحصاری می دهند.
گفتنی است، روسیه سال گذشته نیز رادیو آزادی را که در این کشور فعال است، به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
اگر چه جریمه تعیین شده، نسبت به بودجه و توان سی.ان.ان رقم ناچیزی است اما این شبکه خبری را مجبور به رعایت قوانین کار رسانه ای در روسیه می کند.
روس ها پس از برخورد آمریکایی ها و انگلیسی ها با خبرنگاران راشاتودی و اسپوتنیک مستقر در این کشورها به دلیل انتشار خبرهایی برخلاف میل میزبان، در اقدامی متقابل هر روز کار را برای رسانه های آمریکایی و انگلیسی در این کشور سختر می کنند با این وجود به آنها اجازه کار در روسیه همچنان داده می شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند

آفتاب‌‌نیوز :

بخش‌هایی از گفت و گوی علیرضا سلیمی را در ادامه می‌خوانید:

باید در مجلس دوازدهم نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت و نقاط ضعف آن را پوشش بدهیم. البته اینکه می‌گویم در مجلس یازدهم نظارت ضعیف بود به معنای آن نیست که نظارت تعطیل بود نظارت به اندازه کافی نبود.

اولاً تعدادی از نمایندگان جدید هستند و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه قبلی هم رای نیاوردند. بخش زیادی از نمایندگان جدید الورود هستند و این‌ها باید تصمیم بگیرند.

سامانه شفافیت برای چیست؟ برای اینکه تعداد آرا را بررسی کنید. مثلاً این آقا اینقدر می‌توانسته رای بدهد الان اینقدر رای داده است. شما باید بررسی بکنید به مردم گزارش بدهید. وقتی کسی در صحن و کمیسیون‌ها حضور منظم ندارد این یک نوع فساد اداری است. فساد سیاسی هم هست. آیا این فساد منشاء فساد اقتصادی می‌شود یا نمی‌شود؟ چون اگر من درست ریل‌گذاری نکنم موجب فساد در بیرون می‌شود. منی که زمینه‌ساز فساد هستم می‌توانم روی پرچمم بنویسم مبارزه با فساد؟

من همین الان هم می‌گویم باید تکلیف شاسی بلند‌ها مشخص شود. باید اسامی کسانی که خودرو گرفتند مشخص شود؛ برخی نه یکی، بلکه چندتا شاسی بلند گرفته‌اند، اما می‌گویند ضد فساد هستیم؟ می‌گویند من عدالتخواه هستم و با فساد مبارزه می‌کنم! می‌گویند انقلابی هستیم کدام انقلابی؟ یکی از الزامات انقلابی‌گری اخلاق و ادب است.

انقلابی‌گری یعنی مردم داری. یعنی شفافیت. انقلابی‌گری یعنی ما عاقلانه و عالمانه در مجلس حضور پیدا کنیم. فردی که مطالعه نمی‌کند و در طرح‌ها و لوایح نظری ندارد چطور می‌تواند بگوید که انقلابی هستم؟ انقلابی‌گری یعنی طرف مطالعه بکند پژوهش بکند و تحقیق بکند و فعالانه در مجلس حضور داشته باشد. چرا نباید حضور فعال داشته باشد؟ انقلابی‌گری یک منش و سیره است نه یک اسم. یک شعار فقط نیست. یک سیره است و در چه کسانی بروز و ظهور کرده مهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • رونمایی از لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا؛ رولز رویس کالینان (فیلم)
  • دانلود آهنگ های شاد جدید 1403
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!