Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خوزه آنتونیو کاماچو گفت: از نظر من فرانک دی‌یانگ بازیکن خوبی محسوب می‌شود، اما مهم است که به این درک برسد که بارسلونا، آژاکس نیست. تاریخ انتشار: 04:42 - 30 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۰۶۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کاماچو درباره فرانک دی‌یونگ که به تازگی راهی بارسلونا شده است توضیحاتی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همیت رابطه گفت: به نظرم فرانک دی‌یانگ بازیکن خوبی محسوب می‌شود، اما مهم است که به این درک برسد که بارسلونا، آژاکس نیست. آژاکس تیمی است که از جوانان تشکیل شده و در این تیم آرزو‌ها می‌توانند نقش بزرگی داشته باشد.

کاماچو افزود: بارسلونا در سطح دیگری رقابت می‌کند و شخصیتی دارد که همه ما می‌دانیم از کجا نشأت می‌گیرد. اگر او درک کند که چطور می‌تواند با این واقعیت جدید و این نقش متفاوت سازگار شود در این صورت است که می‌تواند موفق شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا آژاکس کاماچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم

آندرس اینیستا در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009-2008 موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. اکانت رسمی بارسلونا با بازنشر این گل از ستاره سابقش تمجید کرد و او را فراتر از یک آدم معمولی دانست.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • وقتی قصه «سِر» به سر رسید/ روایت رختکن غمگین شیاطین سرخ در مه ۲۰۱۳
  • تکبّر، تعرّض به حریم الهی و منجر به سقوط است
  • آژانس انرژی اتمی باید بداند شرایط تغییر کرده است و ایران به عقب بازنمی‌گردد
  • آژانس انرژی اتمی باید بداند شرایط تغییر کرده و ایران به عقب باز نمی‌گردد
  • تمجید جیمی کرگر و اشلی یانگ از رفتار تماشاگران منچستریونایتد در ورزشگاه پس از شکست این تیم مقابل کریستال پالاس (زیرنویس فارسی)
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم